Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Rebecca Nilsson - 19 juni 2008 23:45

Nej nu pallar ja fan inte vara uppe längre.

Har massa att göra imorgon.

Ska städa och tvätta bilen, hjälpa mamma och städa huset.

Sen samt jobba 14-20.

Dock ska ja jobba på lördagen med.

Så de blir en lugn midsommar för mig iår.


Nu ska ja i alla fall krypa ner i sängen och sova.

Känner att huvudet börjar bli sjukt tungt.

Samt man har hårda dagar framför sig nu med jobbet.


men nu får ni ha en rikigt underbar midsommar :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 19 juni 2008 23:20

halv ligger i soffan nu och tittar på tv.

Har fått av mig alla kläder.

Skönt att vara utan trosor med ibland, måste luftas ibland ;D

Nej usch va tramsig ja är.

Men ja måste bara erkänna de finns inget som är bättre än att sova utan trosor.

Nu tror ni säkert ja är helt galen eller nått.

Men de är faktiskt sant.

Tror de är många som tycker exakt samma sak som mig.





Av Rebecca Nilsson - 19 juni 2008 12:33

Fick precis ett mejl från basketen.

Skönt att den ska börja igen :)

Fast de börjar ju inte från den 19 augusti som sagt.

Men de ska bli skönt att få börja där igen.

Vi är ju ett härligt gäng som sagt:)


Nej nu har ja gjort mig klar för jobbet.

Sitter bara och väntar på att tiden ska gå som sagt.

Men ska nog köra till mamma en sväng nu och lämna hennes mobil för de har on glömt hemma.



Av Rebecca Nilsson - 19 juni 2008 11:51

Nej nu ska ja duscha och sen dammsuga.

Sen får ja väl strycka mina kläder till jobbet så de är fint.

Kan ju inte se ut som en lodis.


Idag jobbar ja lite längre med.

Börjar kl 14 och slutar kl 22, så är inte hemma från kl 23 ikväll.

Om alla plan går som de ska.

Annars får ja stanna kvar och jobba över.


Nej får röra mig nu om ja ska hinna klart ^^

Ha en trevlig torsdagseftermiddag.

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 19 juni 2008 10:33

Namn: Rebecca A Nilsson
Piercingar: har en i tungan, snart en till där :)Tatueringar: nej ingen, men snart

Längd:  1.82
Hårfärg: Solblekt hår
Önskar du att du bodde någon annan stans: ibland
Använder du droger: Nej
Vilket schampo använder du: sunsilk eller naturelle

Vilken parfym använder du: Armani, escada, brtney spears
Vad är du rädd för: Förlora någon som betyder mkt

Senaste:
Filmen du såg: ciao bella 
Låten du lyssnade på: lazee - Rock away
Person du ringde: Anna

Bok du läste: På andra sidan venus
Person du fick sms av: Robin

Saken du köpt: nya solglasögon

Favorit..
Mat:
hm alla kycklingfilé rätter
Sak att göra: Resa, festa & shoppa

Sport: Fotboll och basket

Dryck: hm, inte en aning
Film: Allt utom sånna overkliga filmer


Har du någonsin:
Gråtit över en pojke: Ja de har ja
Gråtit över en flicka: En tjejkompis.
Ljugit för någon: Ja de har jag
Varit i slagsmål: Inte vad ja vet

Blivit arresterad: Nej


Antal:
Gånger du varit kär: 1.
Gånger ditt hjärta brustit: För många
Killar du kysst: Hm,orkar inte räkna nu 
Personer från grundskolan du har kontakt med: ca 10st


Blandat:
Vad har du gjort idag:
Sovit,bytat om och sett film
Ska du göra nu: Väntar på Emma
Är du seriös: Det är jag alltid
Vad är du allgerisk mot: Pälsdjur, dam och kvalster
Var har du ont: Tån bredvid stortån. Vet inte vad som hänt. känns som den är bruten.
Kan du stå på händerna: Kan väl alla?

Är du glad nu: Ja, synd att klaga
Stockholm är: Underbart, älskar staden
Göteborg är: Mysig och härlig sommarstad :)
Kan du sjunga: Kan alla, men sen om de låter bra är en annan sak
Mer värt än guld: Mina nära och kära.

Av Rebecca Nilsson - 19 juni 2008 09:58

Har nu varit uppe ett tag.

Tittade precis på Robin Hood och Marian på tv 1000.


Ska gå och göra mig gjordning nu tänkte jag faktiskt.

Och ta mig en sväng med dammsugaren.

När ja ändå börjar så sent kan jag städa lite hemma tycker mina föräldrar.

Och snälla jag gör det då såklart.

Ja har nog de underbaraste föräldrar man kan ha.

Dock är de inte så gammla heller de är bara 40 år så jag har över 40 år till att spänndera tillsammans med de, hoppas jag.

Älskar mina föräldrar så är de bara.

Älskar som sagt inte bara det utan även mina nära och kära.

Utan de hade jag inte varit den person jag är idag.


Men nu orkar ja inte sitta här och skriva mer.

Tänkte göra lite sittups och sen fixa till mig.

Måste ju vara klar till min älskade kusin kommer in till mig.

Dock känns hon mer som en syster för mig.


Ha en underbar torsdag :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 19 juni 2008 00:48

har precis tittat på ncis.

Nu känner ja ögonen börjar bli tunga.

Så ska gå upp där uppe och krypa ner i sängen, under mitt älskade täcke.

Har fortfarande ett duntäcke ^^

Nog många som tror ja är galen.

Men de är ett sånt årtids duntäcke ;D


Har ju en del att göra imorgon.

Ska städa huset, fixa mina arbetskläder,

tvätta, fixa något ja kan ha till middag på jobbet.

Sen ska ja jobba mellan kl 14-22 :)


sov gott , dröm sött :)

Puss & kram, skumbanan <3

Ovido - Quiz & Flashcards