Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Rebecca Nilsson - 16 juni 2008 17:30

Detta väder är verkligen skumt.

Det är sol  ute men ändå regnar det som bara den.

Förstår mig inte på vädert längre.

Men det behövs regn så de är inte fel de kommer lite :)

Fast sen tycker jag dock solen kan komma tillbaka igen efter det.


Är sugen på at hyra en film och mysa ikväll.

Börjar ju inte jobba från kl 14 imorgon så kan lämna den innan jag beger mig till jobbet.

Ikväll ska ja ha nyponsoppa och en liten klick glass i där :)

Det är så gott :) Mumms !


Var hos tandläkaren idag med,

fick slutbågen där uppe med nu.

Så de känns det börjar närma sig ett slut på detta.

Fast innan jag var hos tandläkaren så stack ja inom till guldfynd och handla ett smyckeskrin och ett halsband.

Behöver ha någonstans att lägga alla smycken jag har nu.

Fick rejält många på studenten med.

Så de är bättre att ha ett skrin man kan lägga det i för då slipper man bli av med det eller lägga det så de ligger och skräpar överallt.

HAr fler presentkort på guldfynd så de blir väl ännu fler halsband, armband, ringar och klockor ;D

Kanske inte klockor för de har ja mer än 5 st.

Men jag ska leta upp en sån stor, med strass runt om.

Någon som vet vade de är för klocka?


Men nu ska ja bege mig.

Ha de underbart :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 16 juni 2008 13:03

Har precis duschat och klätt på mig.

Ska snart ner och platta håret samt sminka mig.

Efter det ska jag till mamma och hämta pengar samt se hur mycket pengar jag har på mitt konto.

Är nyfiken på att se om pengarna från praktiken är inne än.

Fast jag skulle inte tro det men ändå ^^


Ikväll ska ja ut och springa en sväng samt tvätta och städa min bil.

för de har jag inte gjort på skitlänge och den ser ut som fan.

Måste även plocka undan på mitt rum.

Finns ju en dag imorgon med.

Börjart ju inte jobba från kl 14, men de är lika bra att få det gjort idag.



Av Rebecca Nilsson - 16 juni 2008 11:23

Nej nu får ja ta och röra mig.

Börjar bli less på att sitta här.

+ de finns inte något skoj att göra här heller.


Så då kan man lika bra hoppa in i duschen och sen fixa till sig.

Och köra till ystad :)

Shoppa lite inne på guldfynd och h&m sen vidare till tandläkaren.

De ska kolla hur allt ser ut nu inför operationen.

*Usch börjar bli lite nervös över den faktiskt.

Men ska sluta tänka på det :)


Sen ikväll händer väl inte så mycket mer än ut och gå en runda, samt träna lite och sola :)

Måste ju få tillbaka min bränna, för den håller på att försvinna.

Vilket jag inte gillar alls.

Det är de jävla piss väderts fel.

Vill ja ha sol och värme så man kan ligga på stranden och glassa :)


Nej nu får ja sluta tjata :)

Ha de kalasbra.

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 16 juni 2008 10:50

Så skönt det var att sova länge idag :)

HAr inte gjort de på ett par dagar.

Och idag ska  jag njuta riktigt mycket av ledigheten för sen jobbar jag tis-lör. Vilket då betyder att jag missar midsommar helgen.

Så de blir en lugn midsommar för mig.

Men de har inte jag n¨ågot emot, för jag kommer tjäna sjukt mycket pengar på att jobba den helgen :)

Måste börja spara pengarna nu med tills man flyttar hemifrån.

För då ska man ju ha allting nytt i lägenheten.

En sak är i alla fall säker och det är att jag inte ska ha saker som någon annan person har haft usch. Sånt har jag fobi för.


Men nu får ja snart gå och göra mig gjordning.

Ska hänga ut tvätten och så med så mamma slipper klaga när hon kommer hem :)


Ha en underbar måndag :)

Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards