Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Rebecca Nilsson - 24 juni 2008 16:23

IDag blr de härliga planer.

Vi ska snart köra hem till mig och fixa till oss.

sen vidare till ystad och kolla in festivalen om de är nått.

Sen sk vi nog köra ner till havet en runda och efter de blir de sjön och ta ett kvällsbad :)

De tycker ja låter jävligt kanon :)


Nu lkänner man verkligen att de är sommar för de är så underbart väder som sagt :)

Solen skiner så de är jävligt varmt ute nu :)

Men de gillar jag, kan inte låta bli att njuta av de fina väder !


Nu ska ja i alla fall bge mig :)

Ha de underbart mina älskade läsare.


Av Rebecca Nilsson - 24 juni 2008 14:10

Thess och ja har precis ätit frukost.

När hon plockade undan från bordet så knep ja henne i under underarmen.

Sen lägger hon av en kommentar att jag var våt

och ganska snabb i käften var ja och säger ja precis hållt i en gurka.

Sen flabbade vi som fan, när vi väl tänkte på hur de lät haha ^^


Men nu sitter vi och segar här vid datan med lite kaffe ^^

Fast hennes mamma ska bara låna den snabbt nu.


Sen ska vi testa ta med oss datan ut i trädgården och se om de funkar bättre där. Har man inte testat så vet man inte :)


Nu ska vi i alla fall bege oss.

Ha de kalasfint alla mina trogna bloggläsare :)

Pusssar

Av Rebecca Nilsson - 24 juni 2008 00:37

Sitter hos thess nu,

vi sitter me vars en laptop och nördar.

Elle jag nördar mig samtidigt som hon håller på att få rätt på internet.

Dock går de inte så bra för henne.

Så ja tänkte bara skriva detta inlägg och sen fick hon låna datan av mig.

Visst är jag snäll? :)


På tal om annat lutar det åt ystad festivalen imorgo om d blir fint väder.

Så är ni där och vill ses så hör av er till mig bara :)

Dock får jag hoppas på fint väder annars är det då inte skoj att bege sig dit ^^ Aja den saken får man ta imorgon :)


På tal om annat kommr sötnosen ner åp torsdag :)

ska bli så skönt att få träffa han igen.

Hoppas på många trevliga dagar tillsammans med han!



Nej nu ska ja ta och röra på mig,

orkar inte sitta här och skriva massa skit.

Ha de underbart.

Ovido - Quiz & Flashcards