Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Rebecca Nilsson - 23 juni 2008 23:18

Jag har också gått och blivit modern :)


Av Rebecca Nilsson - 23 juni 2008 13:47

Nej nu siter jag här hemma och väntar på tiden ska gå.

Är färdig för jobb nu : )

Känner mig stolt för de tog inte alls lång tid att bli klar.


Ska köra till jobb nu klockan 14,

för jag börjar jobba kvart i tre så de blir lagom.

Sen slutar ja till klockan 18 :)


Ibland har ja så har ja verkligen ingen aning om vad ja ska skriva på här i bloggen.

Ska kanske ge upp de här med bloggandet.

Får ta mig en funderare :)


Men nu ska ja i alla fall köra til jobbet :)

Ha de kalas !

Puss & kram, skumbanan <3

Av Rebecca Nilsson - 23 juni 2008 12:10

Nej nu orkar j inte med datan längre.

På sista tiden har jag blivit helt anit till datan.

Tycker de börjar bli set att sitta här därför ja inte skriver så mkt i min blogg.

Men nu ska ja gå och göra något vettigt.

Ska starta kaffekokaren och ta mig en kopp kaffe och även kolla om posten har kommit. Måste se om där är något skoj till mig :)


Av Rebecca Nilsson - 23 juni 2008 11:30

Mitt liv har inte bestått av mer än jobb.

Och de känns verkligen i kroppen.

Ska jobba idag med i 3 timmar, sen är ja ledig tis-ons.

Känns att ja behöver vara ledig.

kroppen är verkligen helt slut.

Men nu ska jag inte klaga allt för mycket.

Ska vara glad för att jag har ett jobb jag kan gå till.


Nej om mn skulle göra lte sittups och sen träna lite och

efter det får man äta något, samt fixa till sig för jobbet.




Ovido - Quiz & Flashcards