Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Rebecca Nilsson - 2 juni 2008 09:32


  


Vilka gamla bilder om man säger så,

men de bilderna betyder lika mycket ändå.



Gumman du ska veta att jag är väldigt glad att få ha en vän som du. Du står ut med mig de dagar som jag mår mindre bra och vissa dagar är det jag som står ut med dig. Fast det är ju de vännskap handlar om.

Man ska finnas där för varandra och ställa upp.

 Hur dåligt jag än mår så lyckas du alltid att få mig att må sådär underbar och man kan bara inte vara ledsen, depprimerad eller sur när man är med dig för de slutar allt lyckligt, med massa skratt.




Är vi ledsna så finns vi där för varandra, vi försöker göra varandra glada så gott vi kan, vi kan gråta ut hos varandra och det är verkligen bra.

För de är inte alla vänner man kan göra de hos.

 Med dig kan man verkligen prata om allt och jag vet att det stannar mellan oss två och det uppskattar jag till över 100%




Jag kommer så väl ihåg den dagen då vi blev vänner och de var en av de bästa i mitt liv :) Du och jag ska vandra hand i hand genom livet. Ingen/inget ska nånsin för komma mellan vår vänskap,

 för då vet ja inte ad jag gör.


 För dagarna med dig ser så mycket ljusare ut än de dagarna utan dig :)




Finns vid din sida vad som än händer och det vet du om gumman!




Älskar dig vännen <3  

För du är halva mig och så kommer de alltid vara!






Mot världen , mot alla , mot allt . Jag är ingenting utan dig , hoppas du vet ! Mitt liv skulle aldrig bli det samma , om du inte fanns .



Du är en stor del av mig ! <3

Av Rebecca Nilsson - 2 juni 2008 09:30

Vaknade till av att mats från sturup handling ringde och fråga om jag ville jobba på tisdag kväll mellan 16-24.

Dock var jag tvungen att tacka nej för jag har ju lärar middagen då. Vilket jag tyckte var väldigt synd.

Men jag börjar jobba där den 9.e vilket känns skönt.

Saknar de faktiskt lite, tro det eller ej. Det är inget på frestande jobb heller även fast de är tidiga morrnar och sena kvällar.

Sen går tiden så fort där med så de är skönt :)


Känns ganska så bra att ha ett jobb att gå till efter studenten. och ännu bättre det är ända tills ja ska opereras. Till och med kanske efter operationen med som sagt. Kan inte mer än hålla tummarna!


Sen är det ju studenten på torsdag, längtar så enormt mycket.

Fast innan min egen student ska ja på studenten i malmö hos min kära släkting :)

Undra hur hon kommer må på min student som då är dagen efter.


Skulle ju varit med på brännbollen idag men jag sov lite längre än planerat. så får väl höra av mig till damerna snart och säga det.

För ja har ju fått ett antal sms och samtal av de.

Gah, jag hatar att försova mig. Sen känns de inte så lönt att göra sig gjordning nu och bege sig mot ystad och ölbrännbollen.

Så ja tror jag stannar hemma och steker i solen istället, den är min nya kompis. Måste ju bli ännu brunare än vad jag redan är som sagt.

De är ju så snyggt att vara solbränd till en vit klänning :)


Så blir nog stranden imorgon med för min del :)

och efter det ska jag på förfest hos melli innan lärarmiddagen.

på onsdagen kommer johnny ner med bilen jag ska åka på studenten.

Som då är en ford mustang gt 500, svart cabriolett :)

De ja skulle åka med igentligen har hoppat av så istället för att åka själv ska min älskade Thess åka tillsammans med mig :)

Hon är min räddande ängel som sagt.





Ovido - Quiz & Flashcards