Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Rebecca Nilsson - 25 juni 2008 20:31

Har hittat en bil ha verkligen vill ha.

och det är en volvo c30.

Den ska vara vinrödmetallic , sänkt och snygga fäljar :)

De lovar ja att de blir min nästa bil.

Bakänden är så snygg, men ja tycker den är tuff ^^


Av Rebecca Nilsson - 25 juni 2008 20:22

Sitter vid tvn nu och laddar inför fotbollen.

Håller tummarna för tyskland.

Men hoppas tyskarna inte underskattar turkarna för då slutar de illa.

Må bästa lag vinna :)


Ska äta lite chips och dipp nu ikväll till fotbollen.

Inte bra, får försöka träna bort de.


Men nu har ja inte tid att sitta här och tjöta.

Ha de underbart <3

Pusssar !



Av Rebecca Nilsson - 25 juni 2008 18:47

Nu är ja hemma igen från lund.

Det var faktiskt mycket trevligt där ska ja tala om.

Fick handlat en hel del också, var ju lite rea så då kan man inte stå emot.

Samt handla ja ett stort album ja ska sätta in bilderna från studenten, lärarmiddagen och allt sånt :)

Måste ju ha minne från den underbaraste tiden i livet.

Kommer alltid älska HP3C <3


Fick handlat 3 klänningar, ett långt linne, en svart midjekjol, en rosa kofta och sen även en grå/vit tunika och ett par svarta högklackade skor :)

Så nu har man fyllt gaderoben med lite sommarnyheter som sagt.

Men nu ska ja spara mina pengar så är de bara.

Den som spar han har.

Och den personen ska bli jag nu.

Måste bevisa min älskade mamma att ja med kan spara ^^


Nej om man skulle hänga upp sina kläder nu i gaderoben.

Så den ser lite somrig ut,

för det behöver den verkligen för den är så tråkig annars.

Är så glad ja hitta så mycket fint idag.

Tror nog de kommer bli en hel del till faktiskt :)


Blir väl stan på fredag när Robin kommer och hälsar på.

Han skulle handla en kamera, den var billigare här nere i skåne ^^

Skåne kan vara lite bättre än västra götaland på något ;D


Av Rebecca Nilsson - 25 juni 2008 12:43

Nej nu har ja inte tid att sitta här och tjata mer.

Ska gå och göra mig gjordning.

Samt dammsuga nedanvåningen och städa badrummet.

Men det går fort.


Sen kommer Linn hit, eller ah hon kommer om 30 min.

Så vi ska bege oss ut till Nova i lund och se om där finns något fint :)

Inte för ja tror det, men man kan ju alltid titta :)

Måste ju ha lite kläder nu inför sommaren som sagt.

Usch vilka problem man kan ha :)

 

Men nu hinner ja inte sitta här och tjata.

Ni får ha det så bra

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 25 juni 2008 12:12

Gårdagen var super trevligt :)

Först stack vi till mig och hämtade lite saker och fixade till oss.

Sen bar de av till ystad, men vi fick ett sms av en lite kär madelen som ville med så vi vände och hämtade henne.

Sen körde vi till ystad till hennes lägenhet för hon skulle fixa till sig,

efter det cyklade v i ner till festivalen.

Det var nog den hemskaste cykelturen på jävligt länge.

Styret bara vred sig hela tiden, så jag fick spel på det, skratta som fan hela kvällen. Hade kramp i magen om man nu ska säga det.


Åkte till och med karusell på festivalen och de har ja inte åkt på super länge. men de var trevligt. Dock började mitt ben skaka som fan.

Och sen när ja skulle gå måste de sett jävligt roligt ut :)

Men vafan, de bjuder jag på ;D

Som sagt ja är en person som bjuder på mig jävligt mycket.

Fast de är bara roligt.


Efter festivalen stack vi till stranden.

Dock hade vi problem med grillen, men det fixade vi tillslut :)

Jag badade i havet med, kan då tala om att de inte var varmt i vattnet.

Huvudsaken var väl att ja inte frös i alla fall.

Polisen kom ner där, lite rädd vart jag då faktiskt.

Fast de skulle väl kolla så där inte var några feta fester nere på stranden.


Så jag var inte hemma från sent på natten.

Klockan kan till och med ha blivit 2 på natten.


Tack för en trevlig kväll/natt iallafall :)

Pussssar <3


Ovido - Quiz & Flashcards