Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Rebecca Nilsson - 12 juni 2008 14:43

Ah då var allt fixat som man skulle göra idag.

Allt då förutom maten.

Tänkte gå ner och förbereda den till mamma och pappa nu.

Mamma ska ju på möte ikväll.


Snart slutar mamma med och då ska jag vara klar,

hon ska liksom hem och hämta mig sen ska vi köra och hämta min bil som varit på service.

Så skönt det ska bli att få den igen :)

Efter ja har hämtat bilen ska ja köra och hämta nathalie, sen ska vi köra in till malmö och shoppa lite.

Hon skulle ha hårförlägning och så, samt att jag behöver lite smink för de börjar ta slut + att jag behöver ha en brunare foundation nu nä'r de är sommar för annars är man ju helt blek i huvudet och det är inte så snyggt precis.


Vet inte när ja är hemma ikväll :)

Men jag finns i alla fall på mobilen om det är något!

Pussar <3


Du finns i mina tankar hela tiden baby <3

Saknar dig väldigt mycket ska du veta 

Av Rebecca Nilsson - 12 juni 2008 10:49

Ännu en dag med dåligt väder.

Jag verkligen hatar sånna dagar på sommaren.

Ge mig sol och värme ffs.

Dock är det jävligt torrt ute så regn skadar inte.

Men grått ocg kyligt nej tack , aldrig ja kommer uppskatta de väder.

Nu ska ja inte sitta här och klaga mer.


Har precis lagt upp bilder sen lärar middagen på facebook.

Dock tog de en jävla tid, för facebook är så segt.

Vågar inte testa på pixbox idag heller för de funkar väl inte som vanligt.

Får väl gå och klä på mig, samt träna och duscha lite :)

Som sagt måste ja komma igång med min träning igen, för man mår ju så mycket bättre när man tränar.


NEj nu ska ja i alla fall röra mig neråt.

Ha de kalasfint :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 12 juni 2008 00:45

Nej om man skulle ta och krypa ner i sängen och sova lite.

Det hade verklgien inte varit fel.

Känner att ögonen börjar bli tunga så ja kommer somna snabbt inatt.

Vilket är ganska så bra ibland :)


På tal om annat så tog jag och mamm en shopping tur eftr hon hade slutat jobba idag. Ville ha nya kläder till mikas konfirmation på lördag och det fick jag tag i med :) Lägger upp bilder på det jag hadla i bloggen imorgon :)

Som sagt blev de ju en hel del handlat.

Slår vad att de kommer bli mer kläder inhandlat, är i behov av massa söta klänningar, tunikor, t-shirts och linne nu till sommaren :) Samt kjolar och shorts. Känner mig shopping beroende.

Men innan ja ska inhandla nya kläder ska ja ta och städa i min gaderob för där ser ut som fan + där är jätte mycket kläder som ja aldrig använder.


Nej om man skulle krypa ner i sängen och sova.

HAr ju en hel del att göra imorgon med :(

Städa gaderoben

laga mat

tvätta

ut och gå en runda på ca 2 timmar

städa i min skogaderob


Slår vad om att de kommer ta mesta dels av tiden imorgon :)

Men jag ska upp hyffsat tidigt, tycker inte om att sova bort halva dagen som väldigt många gör.


Men ni får sova så gott mina kära bloggläsare :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 12 juni 2008 00:34

för er som inte förstår min överskrift på bloggen så är det för det är den dagen jag tog studenten i ystad.

Dock lämnade ja min älskade klass, kommer alltid älska den klassen.

HP3C kommer alltid stå mitt hjärta nära det är en sak som är säker.


Under studentveckan njöt ja väldigt mycket av studerna tillsammans med klassen. Just de dagarna känndes de hur nära vi stod varandra och vår gemenskap i klassen var sjukt mycket uppe på topp :)


åh, saknaden är extremt stor.

Så till er som ska ta studenten nu inom dessa kommande dagar vill ja bara säga er en liten sak och det är njut så mycket ni bara kan av tiden tillsammans med klassen för sen är det över efter studenten.


Sov gott :)

Puss



Ovido - Quiz & Flashcards