Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Rebecca Nilsson - 26 juni 2008 21:08

Är hemma idag.

Blev inget jobb idag, tyvärr.

Bara de som står närmast vet vad som hänt.

Och ja må säga det känns sjukt äckligt.

chockad och rädd.

Men ja lovar jag ska inte ge upp :)


Nu sitter ja nere och tittar på fotbollen.

Ganska så seg match.

Matchen igår var mycket bättre.

Hoppas på att rysslad vinner för de är värda de.


Ska bege mig in till lund med kring 23 tiden.

Måste ju hämta robin på centralen.


Av Rebecca Nilsson - 26 juni 2008 10:26

Har precis tittat på bilderna sen turkiet.

Saknar den veckan sjukt mycket faktiskt.

Sol, stranden, god mat, massa gott att dricka och skaka rumpan.

Så gick ju varje dag som sagt.

Vilket jag älskar super mycket :)


De lutar åt en resa i sept och en sen i dec.

Sept blir de till släkten i alicante och i dec blir de nog tunisien eller egypten.

Men får se vad de blir.

Man kanske tar en sista minuten resa bara sådär och åker :)


Nu ska ja fixa till på mitt rum,

sen kanske äta något till frukost/lunch.

SEn tänkte jag köra och sola, måste få tillbaka min färg.

Känner mig så blek utan den som sagt :(

Fast jag förstår inte hur mina ben kan vara så bruna som de är.

Aja, har lätt att få färg om benen.


Hopppas bara nu på att vädert kan vända en dag med.

Så man kan ligga på stranden och steka.

Älskar sol och stranden :) Men de tror jag nog ni har märkt ^^



Ovido - Quiz & Flashcards