Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Rebecca Nilsson - 11 juni 2008 22:46

Din vuxenpoäng är: 17.3

Din ålder borde vara 32.7 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse.

För att göra testet gå in på www.vuxenpoang.com


Vilken skandal att få att man egentligen borde vara 32år.

Det betyder d¨att jag är lillgammal.

Dock tycker jag själv inte att jag är det.


I brist på annat att göra sitter ja och titt på lägenhet i malmö.

Hoppas på tillsvidare anställning nu så man kan köpa sig en lägenhet.

Vore så skönt att bo själv.

Inreda allt som man själv vill ha det och göra vad man vill utan att någon tjatar på en.


Håll tummarna för mig nu att de går bra med jobbet :)


Av Rebecca Nilsson - 11 juni 2008 11:15

Nej om man skulle gå ifrån datan och göra något m,er vettigt nu ett tag framöver :)

Så man blir klar med sina sysslor för idag med ;D

Det är bara så segt om man drar på det till ikväll + att mamma inte lär vara den gladaste på en då precis :)

Därför är det bäst jag gfår och får sakerna ur världen nu.


Sen kan jag ju slappa och ta det lugnt :)

För då har man hela dagen till det som sagt.

Är dock sugen på att ut och gå en runda ikväll, är du med sugen på det är det bara du hör av dig :)

Så kan vi gå och snacka lite skit, för de är alltid skoj!


Ha de underbart :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 11 juni 2008 10:12

Fy fan.

Att man blir väckt av sin gamla lärare för hon behövde mitt personnummer 9.40 en morgon när man har jobbat till kl 24 och inte somnat från kl 2.

Det är inte roligt ska ja få tala om.

Så nu sitter jag här och nördar mig istället.

Har tagit en koppkaffe, tänkte även ladda ner någon bra film om jag hittar någon bra vill säga :)


Dock är vädert inte de bästa,

solen tittar fram lite då och då som sagt och det blåser som bara den :/

Jag som hade hoppats på kanon väder så ja kunde dra till stranden eller något liknande.

Så nu blir det vara hemma och träna, titta på film, handla, laga mat och kanske måste städa min gaderob för den ser ut som fan :/

Då är de lika bra man städa, kan ju även rensa där lite och kasta de kläderna som jag inte använder och göra plats för nya kläder.

Måste handla massa nya söta klänningar och tunikor samt shorts och kjolar som man kan ha nu såhär på sommarkvisten :)

Kanske på utlandsresan i slutet av detta året med !

Av Rebecca Nilsson - 11 juni 2008 01:50

usch nu orkar ja fan inte vara uppe längre,

Ska röra mig ca 2 m och de är till min älskade säng bakom mig :)

och drömma massa söta drömmar.

Dock är de kanske inte lönt för ja brukar aldrig komma ihåg vad jag har drömt.


Har fullt upp imorgon med.

Ska städa, handla, laga mat, tvätta, sen hinna sola lite med.

Måste dock tvätta min vita bikini som nte är så vit längre, den vart helkt ful efter jag och thess var på stranden i måndags.


ps. glöm inte rösta på min nya omröstning.

är lite nyfiken på att se om ja känner många som läser mig blogg.

Så hoppas på att de flesta svarar på den :)


Men ni får sova så gott sötnosar :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 11 juni 2008 00:37

Kom och tänka på en sak nu.

om 3 månader har jag legat på operationsbordet i lund för en skönhetsbehandling enligt de men dock inte enligt mig.

Jag ska förklara för er :)

Jag har underbett som sagt, min underkäke är en vuxen underkäke medans min överkäke är barn än.

Så de ska kapa både den undre och övre och flytta bak underkäken och flytta fram överkäken samt sätta ihop munnen för käkarna ska kunna läka rätt på den nya platsen.


Måste dock leva på flytande föda i 7-8 veckor,

sen efter det är de pure mat i någon vecka. kan dock inte förstå de.

19 år och käka barnmat? normalt, jadå för mig är de :)

Efter ja ätit barnmat som sagt ska ja gå över till lätttugad mat som pasta och ja ni förstår allt sånt.

och till sist får ja äta vanlig mat.

Vilket då säger att ja inte kan äta godis eller chips på 2 månder samt dricka kolsyrade drycker.


Jag pratar med en på msn eller jag gjorde innan.

Han hade med gjort en sådan operation och han hade gått ner ca 20-25 kg.

Undra hur man kommer se ut om så många kilon trillar av en.

Då kanske man kan krypa igenom nyckelhålet, man vet ju dock inte.

Ja kanske inte blir av med så många kilo som han.


Pappa har i alla fall sagt att han ska ha bössan laddad och att den står i hallen vaje gång ja varit ute så ingen följer med mig hem.

Han är för söt han :)


Kring denna operationen kan ja lova er att de finns massa tankar och funderingar som snurrar runder runt och runt i mitt huvud.

Ska skiva upp frågor på en lapp med som ja kan fråga min läkare när ja träffar han någon vecka innan operations tiden :)


Nej nu ska ja försöka att inte tänka på det allt för mycket :)

har annat skoj att tänka på :)

Av Rebecca Nilsson - 11 juni 2008 00:06

THESS. säger:

!

THESS. säger:

haj

THESS. säger:

hihi

RebeccaNilsson @ jobbar mellan kl 16-24 säger:

h

THESS. säger:

här är vi korta i käften

RebeccaNilsson @ jobbar mellan kl 16-24 säger:

förlåt ;D

THESS. säger:

glöm det!

RebeccaNilsson @ jobbar mellan kl 16-24 säger:

skit i de då

THESS. säger:

uff va du är äcklig

RebeccaღNilsson @ jobbar mellan kl 16-24 säger:

hur fan visste du ja peta i näsan?


------------------


Haha, så rolig man kan vara ibland :)

Dock trodde jag att jag svarade med mer än en bokstav!

Jag är verkligen en sådan person som älskar skoja och skämta.

Finns nog inget som är roligare, spec när personerna inte hajar det :)


Fortsättningen av konverastionen:

RebeccaNilsson säger:

fatta du ja drev? ;P

THESS. säger:

hahaha jaaa

THESS. säger: :P

RebeccaNilsson säger:

haha säkert ;D

THESS. säger:

ja efter ett tag så


Där har vi ännu ett bevis på att vi är släkt.

Vi båda är lika sega i hjärnkontoret haha :)

Nej fy mig, så får ja ju inte säga!



Ovido - Quiz & Flashcards