Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Rebecca Nilsson - 18 juni 2008 23:18

herregud vilken match.

Skandal sverige.

Fast de gjorde inget de åkte hem nu egentligen.

För hade de gått vidare hade de ju fått möta holland i kvartsfinal

och då hade de åkt på så mkt stryck.


Nej usch,

vad ska man hitta på med nu då? =/

Finns inte så mycket att göra nu när klockan är så mycket.

+ att jag är inte trött hellet :(

dock sitter ja och tittar på eftersnacket.

Lite intressant är de ju allt faktiskt.


nej nu får ja återgå till den kära tvn :)


mys

Av Rebecca Nilsson - 18 juni 2008 22:38


Den tröjan var lite locknde.

Kanske ska ta och beställa den :)

Sånna tröjor är ju bara så sjukt härliga.

Av Rebecca Nilsson - 18 juni 2008 21:07

Sitter och titta på fotbollen nu med pappa.

Mamma tyckte inte de vart intressant så hon gick upp där uppe.


Är fundersam över hur matchen blir.

För ja är inte helt säker på att sverige kommer vinna.

Men nu hoppas ja i alla fall på det bästa :)

Dock ser de inte bra ut nu.

Rysslad gjorde ju precis 1-0.

Så nu får ja hoppas på att där kommer ett mål till och det ska då vara ett från de blågula laget som sätter den.


Håller mina tummar hårt nu och hoppas på en svensk vinst i matchen.



Av Rebecca Nilsson - 18 juni 2008 12:12

Nu börjar ja komm någonstans.

Har duschat, målat naglarna, strykt min skjorta.

Så nu ska ja bara klä på mig, borsta tänderna, fixa till håret samt sminka mig.

Kan ju inte komma till jobbet och se ut som ett lik.

Man måste ju se presentabel ut inför kunderna vi har.

Och det hoppas jag på att jag gör.


Nej nu har ja inte tid att skriva mer innan jobbet.

Skriver kanske en eller två inlägg sen ikväll när ja kommer hem.

Om ja inte blir fast vid fotbollen.

Fast sverige kommer förlora igen som sagt.

Sverige är inget bra lag när de ska spela under press, samt att de förlorade mot rysslad i en match inför em.

Men såklart kommer jag hoppas på det bästa för sverige.

Om de nu går vidare kommer de möta holland i kvartsfinalen.

Och då kommer de åa på stryck så de slår härliga till.

För holland är ett mycket bättre och starkare lag än sverige.



Av Rebecca Nilsson - 18 juni 2008 11:42

Nej nu måste ja gå och fixa till mig för jobbet.

Måste duscha och allt sånt.

Om man skulle äta något innan man beger sig till jobbet.

För ska ju inte äta från ja kommer hem.

Och det är ju inte från kl 20.


Kommer hem lagom till fotbollen :)

Så de kan inte bli bättre.

Och idag ska ja inte glömma mina saker p jobbet.

Måste ju få det med mig hem.


Nej nu ska ja göra mig gjordning.

Ha en undrbar onsdag :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 18 juni 2008 10:59

Vet inte vad jag ska tro längre :/

Du gör mig så förvirrad.

Har en klump i magen.

Kanske lika bra att dra ett sträck över allt :(


Av Rebecca Nilsson - 18 juni 2008 10:16

Nej min mage kurar sönder mig nu.

Får väl ta mig något att äta.

Men innan det ska jag träna lite.

Har gett mig fan på att vågen ska gå på rätt håll nu.

Och det betyder att den ska neråt.

Min mage ska bort nu och jag ger mig inte från den är det heller.


Så om ni är sugna på att träna eller något sånt så hör av er bara.

För jag kan lova att jag inte säger ner till träning.

Dock kan bara mina nära och kära höra av sig till mig :)


Nu blir de orbtracen och sen lite sittups med på köpet.


puss och kram, skumbanan -(c

Av Rebecca Nilsson - 18 juni 2008 09:47

Har kommit på att mina kära läsare är väldigt dåliga på att lämna spår efter sig. Det hade varit trevligt att få en eller annan kommentar :)


Sen har ja problem vad jag ska skriva i min blogg.

Så det blir om min vardag, lite tankar och funderingar, shopping, resor och lite sånt skoj :)


Ovido - Quiz & Flashcards