Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Rebecca Nilsson - 15 juni 2008 21:48

Har ju glömt berätta att jag fått en liten nässkusin.

En liten 08.a till i släkten :)

Det vart en pojke på 52cm och han vägde 4500.


Så då blir det nog snart så att man beger sig upp till släkten i sthlm åp barndop. Undra var de ska ha det såfall om det blir i stan eller i kyrkan ute på drottningholm.

Ska bli skönt att komma upp där igen :)

Älskar den staden sjukt mycket, men ändå skulle ja aldrig få för mig att bo där uppe.


Är nyfiken på vad den lilla krabaten ska heta :)

Men det blir säkert något fint.



Av Rebecca Nilsson - 15 juni 2008 19:11

Redan söndag,

inte klokt vad veckorna tickar på.


Jobba igår morse och imorse.

Fy fan säger jag, det tär på kroppen när man lägger sig sent och ska upp och börja jobba kl 4 på morgonen.

Tur jag inte har fler sånna dagar nu denna månaden.

För nu är resten kvällar , vilket jag tycker är skönare att jobba :)

Man har liksom hela förmiddagen till att hitta på något annat.


Nu sitter jag och gör typ ingenting.

Måste snart fortsätta med att tömma min laptop och flytta över det jag vill ha kvar till den nya datan :)

Funderar även på att träna lite innan ja hoppar in i duschen ^^

Ska även bädda rent i min säng.

Det finns inget skönare än att krypa ner i en renbäddad säng nyduschad.


Ha de underbart!

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards