Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Rebecca Nilsson - 10 juni 2008 14:47

Nej nu ska ja lämna datan för ett tag.

kommer nog skriva fler rader sen när ja kommer hem inatt.

Men innan jag far till jobbet ska ja fixa håret så de inte ligger platt som en pankaka och ska även strycka min skjorta och kjol.

Samt köra in på apoteket och handla skoskavsplåster.

Funderar även på att köra in och handla nya strumpbyxer för de är lite kyligt ute idag + jag tycker ja börjar bli jävligt blek :(


Saknar dig sötnos, hoppas vi ses snart igen <3

Av Rebecca Nilsson - 10 juni 2008 14:18

Har precis lagat mat och duschat.

Ska snart fixa med tvätten också, fast innan jag gör det tänkte ja sitta här och skriva några få rader som sagt.


Satt och tittade på mina betyg i morse när jag kom upp.

Är faktiskt stolt över de betyg jag har fått.

Visst hade de kunnat vara bättre, men jag har kämpat på :)

Nu sita året på gymnasiet har ja kännt att jag inte har orkat kämpa på som de andra åren. Fast de brukar väl bli så.

Sen är ja förvånad över att ja fick vg i ett ämne som ja inte alls hade kunnat tro. Så de är jag glad över haha :)


Det bästa nu är att man har jobb med när man har gått ut.

Så man inte bara hade gått hemma och gjort ingenting.

För de hade jag verkligen fått spel av.


Nu är man inne i verkliga livet.

Jobba och slita.

Kan verkligen inte förstå att jag har tagit studenten.

Men den dagen kommer väl när jag inser det.

Vem vet, man kanske sätter sig i skolbänken och pluggar vidare.

Funderar som sagt på att plugga till flygvärdinna i ett halvår i danmark.

Som sagt, nu får man tänka ut vad man vill syssla med resten av livet.'

Visst hade det varit skoj att vara flygvärdinna men kanske inte hela livet precis. Det är ju inte världens bästa jobb när man har familj och allt.

Men nu har jag ju inget av det så de är bara att leva livet och vara ute på så mycket äventyr som möjligt :)


Av Rebecca Nilsson - 10 juni 2008 12:35

Vill tacka för en riktigt underbar studentdag den 5/6.

Hade nog världens bästa klass.

Och jag hoppas på att vi kan hålla kontakten än.

Vad som än händer kommer hp3c alltid vara i mitt hjärta <3


Tack till alla er som även var hemma hos mig och firade min student.

Fick många fina saker + en hel del pengar och blommor.

Blommorna står så fint överallt i huset här hemma nu :)


Så den 5/6 -08 kommer vara en dag jag aldrig kommer glömma <3

älskar er alla i min älskade klass.

Av Rebecca Nilsson - 10 juni 2008 12:30

Nej nu har ja inte tid att sitta här längre.

Måste bege mig till jobbet som sagt.


Fast innan ja sticker ska ja laga mat, duscha, fixa till mig och sen köra till apoteket och handla skoskavsplåster för ja känner skoskaven sen studenten på mina fötter än.

Av Rebecca Nilsson - 10 juni 2008 11:56

förlåt mig.

jag har verkligen varit off nu dessa dagar som varit.

Men de tror ja ni har märkt för de har inte kommit några nya inlägg här.

Men nu är ja ledig ons-fre så då lovar jag att ja ska bli bättre på att skriva :)

Dock vill de säga om ja inte beger mig till stranden eller så.


Måste ju njuta av den underbara sommaren som är här :)

och sen kan de inte bli bättre att jag jobbar kvällar hela juni så ja har tid med att dra till stranden och allt sånt på dagarna innan man beger sig till jobbet.

men de är faktiskt skönt att jobba kvällar, för då har man hela dagen till något annat. Hade man inte jobbat alls hade man varit ute på stranden och festat som bara vi kan ;D

Dock är de segt att man jobbar midsommarafton.

Fast de är fina pengar som trillar in på kontot till en den 25.e :)

Är ju fri på lördagen med så jag kan ju festa sen när ja kommer hem vid kl 21 så de är lugnt :)


Nu får ja väl fortsätta skriva in alla koder till codeco i mitt lilla block som ja ska ha i fickan på jobbet om ja skulle glömma vad någon kod är.

+ ja måste duscha, hänga upp tvätt och laga mat :)

Så de är full rulle med olle som sagt.

Men det är ju så det ska vara. Annars är det segt att vara hemma.


Ovido - Quiz & Flashcards