Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Rebecca Nilsson - 17 juni 2008 23:17

Har nästan precis kommit hem från jobbet.

Fick jobba lite längre än planerat.

Sista planet fick ju väna på plattan och komma tillbaka.

På vägen hem från jobbet ringde jag Robin,

för de är så segt att köra själv och inte ha någon att prata med :)

Så han fick bli mitt lilla offer ;D

Men ja tror inte han har något emot det faktiskt om jag ska vara ärlig.


Nu sitter ja i soffan i alla fall i nattlinne och gör inte allt för mycket.

Kanske borde sova.

Men ja känner inte precis för det ^^

Sotar fanskapet kommer ju som sagt kl 8 imorgon så då gäller det jag är uppe för annars äre kris ^^

Och min pappa kommer bli galen på mig och de är ju inte det jag vill ha precis haha :)


Fick min uniform idag på jobbet med.

Blev två kjolar, en kavaj, två skjortor, en slips och en scarfs :)

Dock glömde ja allt nästan på jobbet.

Tur man ska jobba imorgon med.

Vissa dagarn undrar jag var min hjärna finns någonstans.

Imorgon jobbar jag inte så länge vilket är skönt.

Jobbar mellan kl 14-19.

Så ni som ska till Malmö Airport då kanske ser mig ^^


Ha en trevlig natt ^^

Av Rebecca Nilsson - 17 juni 2008 12:39

Nu har ja precis ätit nyponsoppa till lunch.

Skasnart gå och fixa till mig och efter det ska jag bege mig till jobbet.

Måste även fixa till något som ja kan äta på jobbet.

Har dock ingen aning om vad de kan vara :(


Det får inte vara för hårt för då kanja inte tugga det.

Så de får väl bli soppa/frukt till middag ikväll.

Men de är inget fel på det.

Det är ju nyttigt och bra för figuren :)


Nej nu får ja snabba mig  så ja hinner bli klar i tid och inte bli sen till jobbet för de är inte så uppskattat precis :)


Ha en underbar tisdagkväll :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 17 juni 2008 10:45

Nu håller ja på att klä på mig.

Ska snart bege mig in till byn och sola.

Blir väl även handla något man kan ha till middag ikväll på jobbet.

Ska även kolla om pengarna från praktiken har kommit in på kontot.

Hon skulle ju skicka in lapparna för 1 vecka och 1 dag sen.

Så de borde ju vara inne snart tycker man.


Men nu ska ja bege mig :)

Pussar

Av Rebecca Nilsson - 17 juni 2008 08:42

Nej nu får ja ta och hitta på något innan jag går undan.

Kanske ska ta och träna lite :)

Man kan ju alltid titta på film/tv samtidigt.

För de är så segt annars.

Tiden går ju fortare då sån tur är :)


Saknar träningen,

Så nu jävlar ska ja börja träna så de slår härliga till :)

Ut och gå, samt sittups och träna lite på orbitrac är det jag ska göra nu om dagarna.

Vem vet de kanske blir så att ja till och med köper ett gymkort eller ett simkort. Det är så härligt att simma.

Men gym är mer lockande för mig ska ja säga.


Sen efter jag tränat/varit ute och gått så ska jag ta mig något att äta.

Dock vet jag inte vad jag ska äta för jag har ont i mina tänder sen jag var hos tandläkaren igår.

De spände ju tandställningen samt bytade bågar.

Så kan inte precis tugga något.

Så de får bli antingen nyponsoppa eller blåbärssoppa :)

Men det gör inte mig något, för det är gott!


Ha en solig tisdag :)

Pussar

Av Rebecca Nilsson - 17 juni 2008 08:25


Här övanför är lite saker ja ska inhandla när jag flyttar.

Dock ska ja ha mer dekorationer, blommor och sånt som gör de hemtrevligt + en tv som ja kan hänga på väggen framför sängen :)

Tänkte köra brun/beigt i sovrumet.

Dock vill ja inte ha de för mörkt och samtidigt inte för ljust.

Det ska vara något bra mellanting.

Tänkte ha 3 väggar som är beiga och 1 fondvägg som är brun.

Det blir nog bra ska vi se :)



Av Rebecca Nilsson - 17 juni 2008 07:57

 Här är typ en sådan klocka jag snackade om häromdagen.

Denna kostar ca 1700kr

och är en jetset.


Men egnetligen var de inte denna jag menade.

Har ni något tips på var ja kan hitta andra som ser ut såhär?

Av Rebecca Nilsson - 17 juni 2008 07:28

Fan detta är helt jäcla hemskt.

Är redan uppe och börjar inte jobba från kl 14.

varför ska man inte kunna sova länge?

-jo för att min kära granne håller på att göra om sin framsida sådär är massa lastare och lasbilar som för liv.

Och då har jag super svårt att sova.


Men nu halv ligger jag i soffan där nere och tittar på jönsonligan.

Blir väl att ut och gå en runda snart kan ja tänka mig.

I med det är så fint väder ute :)

Innan ja drar till jobbet kanske ja till och med hinner sola lite :)


Ha de underbart !

Puss

Av Rebecca Nilsson - 17 juni 2008 00:02

Nej hua .

Ögonen börjar bli trötta känner ja nu.

De blir tyngre och tyngre ju längre tiden går.

Så man kanske borde gå och borsta tänderna, ta av sminket, fläta håret och sen gå upp där uppe och krypa ner i min älskade säng :)


Ska ju upp innan tuppen imorgon.

Måste dra över ett varv med dammsugaren innan kaj kommer.

+ måste ju ha fixat till mig lite i alla fall.

Dock när han är klar tänkte ja ut och gå en runda.

Så hoppas på att de blir fint väder imorgon..

Men de tror jag :)


Har sms terror med massa folk nu ^^

Det är så skoj :)

Älskar alla mina nära och kära.

Utan er vet ja inte vad jag hade gjort.


Ha de underbart, ta hand om dig/er ! Sov gott, dröm sött :)

Puss och kram, skumbanan  -(<

Ovido - Quiz & Flashcards