Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Rebecca Nilsson - 2 augusti 2008 17:48

Datan och jag kommer itne riktigt överens nu föritden.

Har aldrig tid att sitta där.

För jobbar jag inte är jag så trött att jag inte pallar sitta där.


Igår jobbade jag meddlan 4.30-9,

så var hemma till kl 10 ca, somnade på soffan.

Vaknade halv tolv av att det ringde på mobilen.

Det var Linn som frågade om jag ville med henne till stranden.

Och självklart var jag det.

Riktigt skönt var det att vara på stranden faktiskt.

Jag fick en hel del färg med så de var klockrent,

 Men nu kommer ju tyvärr det dåliga vädert :/

Fast solarium finns,

så man lär väl ligga där istället nu.

Jag vill ju vara så brun jag bara kan, för mår mkt bättre då.


Men nu ska ja kolla lite kläder och skor inför hösten.

Känns hemskt att säga hösten.

vill inte ha hösten, eller jo lite för jag fyller år då men fan inte mer.


Ha en riktigt underbar lördag

Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards