Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Rebecca Nilsson - 11 augusti 2008 09:22

Skönt med ännu fler dagar ledigt.

Och till och med tittar solen fram idag så de är kanon.

Ska snart bege mig till tandläkaren i ystad.


Sen efter det ska jag ta och ringa thess,

hon och jag skulle hitta på något skoj :)

Men vad det blir har jag ingen aning om faktiskt.

Ut och gå är ett måste för mig i alla fall.

Kanske till och med blir stranden nu när de är varmt och solen skiner.


Imorgon är jag också ledig,

sen går jag in på 4 intensiva jobbdagar.

Men de klarar jag kanon.


Har tittat på det nya schemat till i december,

och det verkligen suger.

Typ inga lediga dagar alls och man jobbar 75%.

Vi som jobbar 75% kör bara ut en dag mindre än de som jobbar 100% är det rättvist egentligen?

Det tycker då inte jag, fast ska inte klaga.

De är ju riktigt underbart när pengarna trillar in på kontot den 25.e varje månad :)


Och nu börjar dagarna ta sig till min operation till och med.

Börjar känna nerverna kör mig ett litet spratt.

Äsch :) Det klarar jag galant ska ni se !

Ovido - Quiz & Flashcards