Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Rebecca Nilsson - 12 augusti 2008 16:09

Fy fan va jag är grym.

Har städat, tvättat och varit i stan och shoppat.

Då kan de fan inte bli bättre ;)


Måste ju ha något att göra när vädert suger så fett mycket som de verkligen gör nu.

Snart kommer mamma och pappa hem , då blire middag :)

börjar bli lite hungrig nu faktiskt.

Har ju inte ätit något sen kl 10 idag ^^


nu kom mammi och pappi JIPPI ;D

Av Rebecca Nilsson - 12 augusti 2008 11:50

Nej nu ska jag göra mig gjordning,

sen sätta mig i bilen och köra till höllviken och hämta min kusin.

Vill träffa henne + hon ska med och shoppa i stan ;D


Så har inte tid att skiriva mer,

men jag finns på min mobil om det är något ni vill ;)


Skriver lite sen när ja kommer in +

kommer lägga upp löite bilder både här och på www.rebeccanilsson.pixbox.se ;D


Av Rebecca Nilsson - 12 augusti 2008 09:27

Ännu en grå tris dag.

Regnet bara öser ner från himmelen.

Varför kan inte vädert vara fin när man är ledig? :/

Men det rycktas att det är ännu en värme bölja påväg in :)

Och det gillar jag riktigt mycket.


Vi behövde reng innan för allt var så tort.

Men nu har jag fått nog av regn.

Det känns som det är värsta höst redan.

Löven börjar trilla ner från träden,

och regnet sprutar ur himmelen.


Nu när de är sånt här väder kan man lika bra städa.

Ska städa nedanvåningen, tvätta och sen göra en manikyr på både händer och fötter, fast fötterna får inte en fin manikyr från efter ett långt härligt fotbad :)

Känner verkligen för att rå om mig själ idag och låta mig själv stå i centrum för en stund.


Ovido - Quiz & Flashcards