Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Rebecca Nilsson - 5 augusti 2008 09:58

Nej jag får väl gå och fixa det sista här hemma

samt göra mig gjorsning.

Vi tjejer tar ju lite tid på oss att fixa utseendet.

Tänkte ta mig en kall dusch med,

det är ju helt kvavt ute ;D


Måste även ragga upp min laddare till kamernan och även min laddare till ipoden. En resa utan musik går ej för mig.

Den är i alla fall fullladdad nu i alla fall men tänke på hemresan ;D

Ska nog även ta med mina hörlurar till mobilen med ;)

och min laddare får jag fan inte glömma ^^

Den är nästan det viktigaste av allt. Nästan i alla fall

Mina p-piller måste med packas ner!

Usch jag hade ju glömt packa ner en hel del!

Och ja ska inte vara borta mer än till fredag haha !


Fast jag är en expert på mig att ta med mig mkt mer saker och allt än vad jag egentligen behöver.

Tror där är många tjejer till som är exakt lika dana som jag ^^


Men nu har ja ej tid att sitta här mer!

Ha de underbart :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 5 augusti 2008 09:40

KAn det bli bättre?

Nu i med stormen inatt och igårkväll så är det problem med tågen.

Kanske får åka buss mellan helsingborg och halmstad.

Sjukt äckligt segt.


Ringde precis och pratade med de på sj om mitt tåg

och då sa de ätt tågen skulle flyta på som vanligt igen efter kl 12.

Så det var skönt att höra att det kommer vara så :)

Orkar liksom inte bli 1 timme och 30 min sen till göteborg för vet ju inte när nästa buss från göteborg går till ulricehamn då och då är de fan kört om de inte finns några.


Dock är inte klockan så mkt när ja är i gbg så man tycker ju där måste gå en del bussar.

Så nu håller jag tummarna för än en sak och hoppas på det bästa :)


Av Rebecca Nilsson - 5 augusti 2008 09:21

Gårdagen var ingen bra dag.

Eller jo tiden på jobbet var kanon.

Många skratt attacker och kramp i magen ;D


När jag kom hem från jobbet kom lena, vår granne och skulle kolla på Martini. Hon har/hade en stor knuta vid magen som hade det hade gått hål på.Så det rann ut massa var från magen på henne.

Då sa lena att vi skulle köra iväg med henne direkt till djursjukhuset.

Fick dock inget trevligt besked om vade det kunde vara.

Hopas bara på de inte är något tumör som de sa där inne för då går jag under verkligen.

Nu är hon i alla fall på djursjukhuset så de kan hålla koll på henne.

DE till och med kanske skulle operera henne natten till idag så vet inte om de är gjort.

Hoppas på det bästa för min lilla älskade martini!


Är så rädd att jag aldrig mer ska få se henne.

I med jag åker upp till Ulricehamn i eftermiddag.

Men jag måste tänka positivt :)

Så min lilla kise kommer vara hemma när jag kommer hem på fredag, sä är det bara och jag ger mig inte.


Tänker på mitt lilla charmtroll :/

Ovido - Quiz & Flashcards