Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Rebecca Nilsson - 24 augusti 2008 17:57

Fy fasiken vad mättt jag är.

Skönt slapp äta själv idag för natha kom vid fyra så hon gjorde mig sällskap :) Vi käkade wokkad kyckling med pasta och tomater ^^ Mumsigt värre!

Nu sitter vi uppe på mitt rum och nördar oss vid datan och dricker redbull, måste ju få lite energi i sig haha :)


Nej nu ska jag gå och bygga på mina naglar och natha ska hjälpa mig lite med det och sen ska ja gå och duscha/fixa till mig ;D

Klockan börjar ju ticka på ganska bra nu, så de är snart dags att bege sig till lund och hämta Robin :)


Nej nu har ja inget mer skoj att skriva ;D

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll!

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 24 augusti 2008 14:40

SItter här hemma nu och gör inte så mkt.

Min kära kusin kom in och ville prata lite.

Och då ställer ja upp och lyssar.


Nu tänker ja gå ner och ta en koppkaffe och titta på en film

så tiden kan ticka på :)

För tiden går så sakta när man längtar ^^


Men nu pallar ja inte skriva mer ;D

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards