Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Rebecca Nilsson - 21 augusti 2008 19:14

Så typsiskt.

Håller på att får värden jädra förkyllning, kan typ inte andas med näsan och sen känns de som hela halsen består av slem.

Tänkte gå ner och sätta på tekokaren så man får i sig något varmt som kan lindra halsen lite ;D

+ att jag har lyckats få min mens.

och de är ingen nådig menssmärta jag har heller.

Hatar den jävla vecka, tänk om den bara hade kunnat försvinna så man hade sluppit ha den en vecka i månaden.


Egentligen ska ja inte klaga för min mens är över efter 3 dagar.

och det är nog de ända jag älskar med de.

Vissa har ju de en hel vecka och sen övanpå de har de en hemsk magsmärta.

peppar, peppar har ja inte menssmärta så mkt längre och de är skönt.



Av Rebecca Nilsson - 21 augusti 2008 11:30

Nej nu ska ja gå och städa,

tur de inte tar så lång tid att städa :)

+ ja måste komma ihåg att ja måste hänga upp vittvätten med.

Annars blir mamma galen på mig, och de orkar ja inte med.


Så kommer väl skriva en del sen +

kanske lägga upp en och annan bild från dagen med thess.

Måste ju skapa minnen med mina älskade vänner.


Men ni får ha en fortsatt solig torsdag :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 21 augusti 2008 11:03

Har precis kommit hem från jobbet.

Känns skönt att ha slutat så tidigt, för då har man hela dagen till annat.

Ska äta lite lunch nu och sen ska ja bege mig och damma + våttorka golvet på övanvåningen.


Nu sitter jag i en stor t-shirt och segar.

kanske borde gå och städa så man får de ur värden så man kan hitta på något skoj sen istället :)

Ska köra och handla massa saker med thess,

hon flyttar ju på lördag ;D



Av Rebecca Nilsson - 21 augusti 2008 03:24

Nu rittves jag i köket och dricker te. Är klar att köra till jobbet, men de är inte riktigt dags än ;D lär väl köra om tio min eller något sånt, är sugen på vänta lite till, för att köra nu på natten går mycket fortare, för de är ingen trafik ute. Tänkte ta på mig min vinterjacka för jag fryser. Hoppas jag inte ska bli sjuk bara :( för det orkar jag verkligen inte med.

Ovido - Quiz & Flashcards