Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Rebecca Nilsson - 18 augusti 2008 20:17

Så nu sitter jag vid datan och tar de lugnt.

Sitter och lyssnar på lugn musik och har tända ljus igång och bara låter alla mina tankar snurra runder i huvudet.

Behöver verkligen rensa mitt huvud.

Usch, de är inget skoj för er att veta :)


Idag efter jobbet var jag ute och gick en lång runda med pappa :)

Det var då super skönt kan ja tala om!

Ska ta mig en promenad imorgon med direkt när jag vaknat och sen när jag kommer hem får jag sätta mig och äta frukost för då förbränner kroppen det fortare :)


Snart kommer natha hit, hon ska sova här inatt :)

Mycket trevligt tycker jag i alla fall.

Prata lite, titta på film och sitta vid datan och nörda oss!

Men vi måste vara tysta för mamma och de ska jobba,

Nej nu ska ja hämta henne, hon ringde och ville bli hämtad och de är klart jag ställer upp :)


Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 18 augusti 2008 06:50

Jag gillar inte dessa mornar när man måste vara uppe innan tuppen.

Tänkte ligga kvar i sängen och dra mig lite men de är det inte värt för då kanske jag somnar om och det hade varit en katastrof.


Så de är lika bra jag går upp och gör mig gjordning.

En varm dusch nu hade inte varit helt fel ;D

+ jag måste måla mina naglar för de ser ut som fan ^^


Efter jobbet ikväll vad händer då?

Hem och äta middag och ta de lugnt med familjen? :/

Nja de låter inte så skoj faktiskt.

Är sugen på att dra ut och gå en låååång runda och bara snacka skit med någon :) Ska se om ja kan få med mig någon ut på en promenad!

Annars får ja ut och gå själv med ipoden i öronen !

MAn går ju mycket fortare när man går själv ,

äsch får se hur de blir :)


Ha de underbart :)

Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards