Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Rebecca Nilsson - 19 augusti 2008 23:58

Har nästan precis kommit hem från jobbet.

Skulle egentligen inte slutat från nu.

Men den sista flyget jag skulle ha idag som vi kallar flygande mattan som går till Beirut/Erbil skulle inte gå mer från Malmö Airport på ett tag.

Vilket var ganska så skönt.


Så nu sitter jag hemma och gör inte allt för mycket.

När ja skulle hem från jobbet och satt i bilen ringde ja Ztoffe och snacka skit med han. Var ju så länge sen man både hörde från han och träffa han. Har inte träffat han sen i julas så de börjar bli länge ^^


Nej om man skulle sätta sig och spela lite spel nu ^^

Så man får tiden att gå + att man blir trött ;D

För när man jobbar så sent som jag gör nu så är man aldrig trött när man kommer hem.

Så de är omöjligt att krypa ner i sängen och försöka sova ^^



Av Rebecca Nilsson - 19 augusti 2008 17:14

Sitter på jobbet nu.

Har inget att göra från kl 20 ikväll.

Men tänkte förbereda lite plan och så till imorgon.


Sen titta på tv och äta middag.

ikväll blir det kycklingsallad :)

Älskar kyckling och sallad så de kan inte bli bättre :)


Sen ikväll när ja slutar ska jag hem och spela data ^^

Älskar de spelet nu, är helt fast :O

De är illa, riktigt illa ^^


Men nu ska ja kila, skriver mer när ja kommer hem

och då lovar ja de ska bli intressand ^^

Av Rebecca Nilsson - 19 augusti 2008 10:56

Nu är det en ny dag.

Jag sitter vid datan och nathalie ligger långt nere under täcket och halv sover. Hon tyckte där var varmt och skönt.


Så ja passar på att sitta här vid datan och nörda mig.

Sitter och lägger in massa bilder från sommaren på facebook, så glöm inte titta där ;D


Ska snart gå och göra oss gjordning och bege oss till banken.

För ja ska skaffa ett visa kort, internet bank och ett nytt sparkonto ;D


Skriver mer innan ja drar till jobbet,

hinner inte så bra nu precis!


Ha de underbart!

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards