Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Rebecca Nilsson - 20 augusti 2008 13:58

Jag är faktiskt sjukt förvånad.

Jag brukar aldrig sova länge och då menar ja aldrig.

Och vad händer idag, jo jag sover till klockan halv ett.

Brukar ju alltid vakna vid åtta eller nio.


Fast de var sjukt skönt att sova länge.

Ska ju upp innan kl 3 inatt,

så en godsömn natten innan är inte helt fel.

De är i alla fall skönt med en dags ledighet såhär mitt i veckan.


Idag vet ja inte vad som händer.

farmor och bo kommer ner på middag ikväll,

mamma, pappa och de ska planera inför deras resa på lördag.

Farmor ska låna någon stor handväska av mig som hon kan ha som handbagage, förstår egentligen inte varför.

För de är bara jobbigt att gå och släpa på !


Om man skulle gå och göra sig gjordning med.

klockan är snart tre och ja sitter i nattlinnet än haha :)

Men de är mysigt att springa runder i det.


Ha de kalas fint!

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 20 augusti 2008 02:18

Jävlar vad tiden gick fort.

Klockan är ju redan halv tre nästan.

Tiden går fort när man har trevligt ^^

Har blivit en sån spelnörd nu, men de är så skoj :)

Speciellt när man klarar uppdragen och kan uppdatera alla saker :)


Men nu känner ja att de börjar bli jobbigt att hålla mina ögonlock upp + att mitt lilla huvud håller på att bli tungt.

Känns som john blund har varit hos mig nu faktiskt.

Fast innan ja kryper ner i sängen ska ja släcka alla tända ljus , för annars kan de gå illa och det vill vi inte :)


På tal om annat är ja ledig imorgon,

känns väldigt skönt kan ja tala om för er alla :)

Men sen jobbar jag 4.30-10 på torsdag om ja inte har helt fel.

Sen är ja iofs ledig resten av veckan vilket känns dunder fint :)

Så ja kan umgås extra mycket med mina föräldrar innan de åker på lördag. kommer sakna de som fan, de är en sak ja är 100 på.

Älskar verkligen min mamma & pappa, de förgyller mina dagar och gör de värda något. Känns skönt att de alltid finns vid min sida vad som än har hänt mig.

Och de är ju inte alla som har det så.

och ja är evigt tacksam för ja har så underbara föräldrar som jag har.


Men nu ska ja inte sitta här och tjata mer.

Utan ska ta och öppna mitt fönster, ta och krypa ner långt under täcket och bara burra ner mig och mysa.

Slår vad om att ja kommer somna sjukt snabbt.

För ja blir tröttare och tröttare hela tiden nu när jag sitter och skriver här i min kära blogg ^^


Men ni får sova så gott mina charmtroll!

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards