Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Rebecca Nilsson - 15 augusti 2008 11:12

Nu ska ja snabba mig att plocka undan på mitt rum och sen hoppa in i duschen fort som bara den.

Tiden bara rullar iväg.

Måste ju köra lite över halv ett för ska tanka innan jag beger mig till Malmö Airport.

Klockan är ju snart halv tolv så börjar känna stressen.


Detta är så typiskt mig att dra på allt.

Så nu får jag ha fart så allt blir klart, för vill ha rätt på min data :)


Efter jobbet ska jag vara med min "syster",

vi behöver prata lite ;D

Sen blir det väl ut och gå en runda med :)  


Så har inte tid att sitta här och skriva mer.

Ha en riktigt underbar fredag :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 15 augusti 2008 08:52

Idag händer då inte allt för mycket :)

Har varit uppe ett tag, men inte orkat göra något.


Vet faktiskt inte vad jag ska hitta på med idag.

Mer än städa, tanka bilen och köra till jobbet.

Äsch, jag kommer väl på något.


Kan ju träna lite,

och efter det ta mig en lång och härlig dusch :)

+ att jag måste fixa mina skoskav som jag fick igår när jag och thessan var ute och gick lite mer än 9kr på en timme.

Förstår inte riktigt hur ja ska klara mig på jobbet med de skoskaven i högklackade skor ;D

 Får bita ihop, vill man vara fin får man lida pin!


Får väl ta och röra mig från datan och göra något vettigt.

För de finns då inget skoj för att stanna kvar vid datan.



Av Rebecca Nilsson - 15 augusti 2008 08:48

fan vad dagarna går fort.

Det är ju redan fredag :)

Denna helgen lär vara jävligt dryg, för jag ska jobba idag och imorgon.

Iofs slutar jag kl 20.30 ikväll men ändå.


Nej nu tänkte jag städa på mitt rum.

Ifall Sebastian ska komma och fixa bredbandet på min data ^^

Det kan ju inte se ut som fan och hans moster då ;D


Tur man inte har så stort rum :)

Litet och mysigt!



Ovido - Quiz & Flashcards