Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Rebecca Nilsson - 27 augusti 2008 22:19

Får väl bege mig ner och borsta tänderna, tvätta av mig sminket och ta host medecinen.

För om ja inte lägger mig nu har ja en känsla av att ja inte kommer upp kl 4 imorgon bitti.


Sov så gott mina älsklingar + ni andra med ;D

Pussar <3


Av Rebecca Nilsson - 27 augusti 2008 21:16

då kom man hem för ett tag sen.

Hämtade nathalie i ystad efter hon slutat skolan och körde till Nova Lund ;D


Shoppade en hel del faktiskt:

- lång kofta

- kjol

- leggins

- underkläder

- smink

- skor

- en festligtröja


Så nu behöver jag inte shoppa på ett bra tag,

har handlat hem allt det jag var i behov av så nu är de lugnt.

Ska sätta undan massa pengar från mitt konto med till sparkontot.


+ att jag tappade min mobil utan att jag visste om det :O

Min mobil är mitt liv, dock jobbar ja bara till kl 11 imorgon så kör direkt från jobbet och hämtar den.

Att man inte kan märka att man tappat sin mobil. Tur att vissa människor är ärliga och lämnar in mobilen. De hade ju lika gärna kunnat sno mobilen eller något sånt.

Så jag hade en riktigt jävla tur ska ja säga.

Men ja får inte riktigt in hur ja kunde bli av med den.

Och att ja inte märkte något är mer frågan.

Mobilen är ju mitt barn, har den med mig överallt förutom duschen/badet.

Märkte inget från vi var hemma då morfar ringer och frågar var min mobil var, för mamma hade ringt till mormor och morfar och varit helt panikslagen över att de hade hänt mig något. För när mamma ringde mobilen svarade en annan person i mobilen och de var en butiksanställd på gina tricot.


Nej nu ska ja inte babbla mer om det.

Ska kolla runder lite på internet nu innan ja ska krypa ner i sängen.

Det börjar bli dags, ska upp kl 4 imorgon bitti.

Ha de underbart :)

Pussar

Av Rebecca Nilsson - 27 augusti 2008 14:31

FEM SKULLE...

1.skulle du vilja vara längre?  Nej jag är redan 1.82 ;D

2.skulle du vilja väga mera? Nej det är de sista ja skulle vilja

3.skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Nja fundersam kanske?

4.skulle du kunna ha sex med en kändis? Beror på vem de skulle vara

5.skulle du vilja dricka dig full nu? nej, då hade ja däckat




TIO KAN...

1.kan du röra på öronen? Lite grann, uppåt

2.kan du slicka dig på näsan? Ja de kan ja, äckligt va?

3.kan du titta kors med ögonen? Ja tänk för de kan ja

4.kan dina föräldrar lita på dig? Ja det kan de göra

5.kan du låta bli och prata på fyra timmar? Då hade ja exploderat

6.kan du vara på en fest utan att dricka? Ja klart, är lika rolig ändå :)

7.kan dina vänner lita på dig? De är upp till de

8.kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Jepp, har gjort de själv en gång

9.kan du sjunga? Beror på vilken låt och hur hög volymen är ^^

10.kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har? Nja, det beror på vilken affär de är i




FEMTON HAR...

1.har du någonsin ljugit för dina föräldrar? ja det har jag gjort

2.har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja, de säger de ofta

3.har du syskon? Nej inga syskon alls, bara en katt?

4.har dina föräldrar ljugit för dig? Ja det är väl klart

5.har du varit full den här månaden? Nej, inte vad ja kommer ihåg

6.har du redan tröttnat på de här frågorna? Nja, börjar

7.har du bortat tänderna den senaste timmen? Nej, gjrode det imorse

8.har du pussats med någon som är fyrå år äldre? Ja, illa (äcklad av att tänka på att de var med just den människan)

9.har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Ja tyvärr

10.har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre än dig? Ja det har jag men de varade bara i 3 månder för han va en idiot

11.har du funderat på hur det skulle vara att ta droger? nej

12.har du ljugit på någon fråga än? Nej, tro de eller ej

13.har du någonsin haft en vän som du idag hatar? Hatar ingen, bara ogillar

14.har du kommit på dina föräldrar vid samlag? Nej de har jag inte och tacka fan för det :)

15.har du planer inför helgen? Vara med min kusin, hämta mamma, pappa, farmor och bo på flygplatsen, de kommer hem på lördag :) Söndag ska ja bara mysa med min familj :)




TJUGO  VEM...

1.vem är din bästa vän? Väldigt svår fråga, Cass?

2.vem älskar du? Dom som uppskattar mig

3.vem skulle du vilja ta med på en öde ö? Hemligt

4.vem hade du roligt med i helgen? mig själv? ;P

5.vem är den bästa artisten? Favoriserar inga

6.vem pratade du senast i telefonen med? Pappa & Emmelie^^

7.vem har du en liten crush i? Jag får inga "crush"

8.vem är snyggast i världen? Ingen är så snygg

9.vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort den? Mina föräldrar, för de skulle vara mest värd det

10.vem är snällast i världen? jag själv såklart

11.vem är du besviken på just nu? Nämner inga namn riktigt :/

12.vem vill du prata med? Nja ingen spec nu

13.vem sov du senast med? Robin

14.vem såg du senast full? Ola

15.vem vet allt om dig? Thess & Cassandra

16.vem kysste du senast? Robin

17.vem hade du senast sex med? Piiiip ^^

18.vem kan berätta allt för dig? mina älskade vänner

19.vem kan du berätta allt för? mina närastående

20.vem vill du ska vara hos dig här och nu? Han den dära?



Av Rebecca Nilsson - 27 augusti 2008 14:15

Har inte kommit ifrån datan än.

Kanske är dags att bege sig härifrån nu någon gång.

Har precis pratat med mamma och pappa,

saknar de riktigt mycket nu, tur de kommer hem på lördag :)

Men de kommer dock vara som pepparkakor, men de skiter ja i !


Sen när ja är färdig får ja väl bege mig till videobutiken och lämna filmerna och så :) + at ut lite pengar ^^

Så ja har en del att stå i innan ja kan bege mig och hämta nathalie.


Men nu ska ja i alla fall gå :)

Pussar

Av Rebecca Nilsson - 27 augusti 2008 13:23

Känns som min förkylning blir värre och värre på något vis.

Men de där nysningarna eller vad man nu ska kalla det är nästan helt borta, eller ah de kommer någon gång då och då.

Fast den jävla hostan är kvar, hostar typ hela tiden och de är inte lite heller. De på jobbet tyckte de var en hemsk hosta.

Nej nu ska ja inte klaga mer ^^


De senaste dagarna har varit kanon,

massa shopping, film, god mat och mycket skratt så då kan de inte bli bättre. och mer shopping ska de bli idag.

Ska hämta Nathalie när hon slutar skolan och sen ska vi bege oss till malmö/Lund. Så håll er inomhus ;D

Kommer lägga upp bilder på de ja shoppat i denna vecka ;)


Man kanske borde gå och göra sig gjordning nu då om man ska komma iväg någon gång idag ^^

Äsch, jag kan nog sitta här några min till :)

Jag har ju inte suttit mkt vid datan dessa senaste dagar.

Så jag får ju passa på nu när man kan sitta här :)


Dock lär jag inte ha något liv nu till mamma och pappa kommer hem.

Hatar vara ensam hemma, för de finns verkligen inget att göra.

Så de är då ja kommer sitta fastklistrad här vid datan och se nördig ut ^^

Och när man väl sitter här vid datan går tiden så jävla fort.

Måste dock tvätta och städa innan lördag kl 14 ^^


Ha en fortsatt regning onsdag ;D

Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards