Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Rebecca Nilsson - 23 augusti 2008 23:13

Sitter just nu hos thess i hennes lägenhet.

Här har blivit mysigt :)

Fast nu vill jag det ska bli svalare, för här är äckligt varmt.

Men hon och ja ska nog inte sova på ett par timmar.


Idag har vi inte gjort så mycket mer än flyttat, fixat i lägenheten och sen kom hennes syster, hennes systers pojkvän och en kompis till de hit så vi stack ner till pizzeria regementet och beställde pizza/kebabtallrik.

Det var väldigt gott, har inte ätit de på länge ^^


Nu ska hon och jag inte göra så mycket mer än att ta de lugnt, snacka skit och titta på tv.

Orkar inte sitta vid datan och skriva mer heller.

Aja ^^ Skriver kanske en och annan rad till innan man kryper ner i sängen :D


Ha en fortsatt trevlig lördag kväll/natt.

Pussar <3



Av Rebecca Nilsson - 23 augusti 2008 11:16

Nej nu har ja fixat en skiva ja kan ha i bilen.

Är less på den gamla som satt i,

kunde nästan hela den utantill och då äre fan illa.

Nu väntar ja på mina mjukis ska torka så ja kan bege mig hem till thess.

Ska dock fixa till mitt hår och så , kanske borde ta och göra de så man kommer iväg.

Måste dock packa min väska med i med ja ska sova där.

+ lite alkoholhaltiga drycker ska också plockas med.

För lite gott att dricka på en tjejkväll det är ett måste ^^


Men skriver kanske en eller annan rad senare.

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 23 augusti 2008 09:09

Är redan helt död.

HAr varit uppe sen kvart i fyra imorse.

kvart över fyra hämtade vi farmor och vi var på Malmö airport klockan 5.

Sen åkte mamma, pappa, farmor och bo kl 7 dock gick jag när de gick ombord på sitt plan.


När ja körde hem, stack ja inom till mormor och morfar där jag åt frukost. Nu väntar jag på att klockan ska ticka på så ja kan åka till Thess och hämta henne och sen köra och fixa i hennes lägenhet i Ystad.

Vi ska ha en tjejkväll hos henne idag :)

Ska faktiskt bli riktigt skoj, de kanske till och med blir utgång ikväll ;D

Måste ringa till Emmy och höra var hon bor så ja kan köra dit och hämta mina skor.


Nej nu pallar ja inte sitta vid datan mer.

Ska ta ner mina kläder och slänga i tvättkorgen, kanske till och med starta en maskin tvätt

 Här måste ju vara fint när Robin kommer imorgon :)

Vet ju inte direkt när han kommer heller, det kan till och med bli så att ja är tvungen att köra direkt från ystad och hämta honom!


Men ni får ha en fortsatt trevlig dag!

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards