Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Rebecca Nilsson - 28 augusti 2008 21:06

Ah då har man tränat lite med idag.

Kunde dock inte bli så länge för sen kom hostan.

Tog mig en varm och skön dusch, samt tog mig en kopp te och tittade på film :)


Nu ska ja krypa ner i sängen och sova.

Ska ju upp kl 2.30, vilket lär bli jävligt hårt.

Men de klarar jag :)


Lär väl skriva ett och annat inlägg i min blogg innan jag beger mig till jobbet :) Brukar ju ha gott om tid på mig på morgonen.


Men ni får sova så gott & drömma så sött!

För de lovar jag att jag ska göra :)

Dock lär ja säkert vakna femhundraelva gånger för den jävla hostan.

Pussar <3


Av Rebecca Nilsson - 28 augusti 2008 18:31

Skor med liten klack 785kr på ecco

stövlarna: 399kr på skopunkten

lågskorna: 199kr på skopunkten


Tag tre trosor betala för två på gina tricot 

Leggins från H&m


grå kofta från h&m - glömt vad den kostade

brun stickad kofta från H&m - 198kr

lee jeans - svedala quality outlet 399kr


Paul frank t-shirt från Svedala Quality outlet - 249kr

nordström tröja från Svedala Quality Outlet - 199kr

Två st långa brottarlinne från Gina tricot - 99kr st


Här är lite av de som är ny inhalndat i min gaderob.

Glömde att jag hade handlat frank dandy trosor och mina klämmor från glitter.

Nu behöver jag inte shoppa mer på ett tag känner jag :)

Min gaderob är ganska så fylld nu.

Eller rättare den är överfull, får inte plats med alla mina kläder.

Får skaffa mig fler ställen att ha mina kläder. Men de är bara frågan var!




Av Rebecca Nilsson - 28 augusti 2008 18:18

Nej nu sitter ja och kladar i min kalender.

Älskar skriva massa skit + rita i den, spec med mina färg pennor :)

Den måste ju vara lite färgglad!


Nu sitter ja här hemma och gör ingenting,

tänkte bege mig ner och träna men ja kom på att de kanske inte är en sån smart ide i med jag nästan precis blivit av med min förkylning + att jag hostar som en dåre hela tiden.


Kanske ska ut och gå en runda med Cassandra,

fast hon och kagge skulle städa i någon gaderob först ^^

Så hoppas de inte tar allt för lång tid på sig för då hinner jag somna långt innan :) Måste ju lägga mig och sova ganska så tidigt ikväll, inte för ja lär kunna somna men man kan alltid försöka i alla fall!


Av Rebecca Nilsson - 28 augusti 2008 16:53

Det är väl det sociala arvet som gör dig till den du är, vilket när det gäller dig inte alls är positivt.. stackare *skakar på huvudet, vänder mig om och går*


Av Rebecca Nilsson - 28 augusti 2008 16:37

Nu har jag varit uppe i 13 timmar.

Det känns i kroppen kan ja ta och tala om.

Men de känns inte så lönt att vila något för då kommer ja inte sova inatt och då är de ett ännu större problem.

Dock ska jag upp kl 2.30, känns inte riktigt som de är lönt att lägga sig och sova. Men de är väl bäst man gör det så de inte händer något när man kör till jobbet.

För då vet ja inte vad jag hade gjort + mina föräldrar som är i Spanien hade fått riktig panik.


Kanske skulle gå ner och sortera skittvätten och kasta in lite i maskinen.

För om mamma ser den klädhögen som ligger i tvättkorgen får hon spel det lovar jag :)

Så därför är jag så snäll och tvättar det nu så slipper man sura miner när de kommer hem på lördag eftermiddag ;D


Ha en fortsatt trevlig torsdag :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 28 augusti 2008 15:59

DITT NAMN: Rebecca

DIN ÅLDER: 18

FÖDELSEDAG: 2 oktober

SYSKON: ensamt barn

HÅRFÄRG: Solblond

ÖGONFÄRG: gröna,blåa och bruna

SKOSTORLEK: 40-41

LÄNGD: 1,82


Förhållanden:

VEM ÄR DIN BÄSTA VÄN? Cassandra

HAR DU EN POJKVÄN/FLICKVÄN? Nej



Grejer:

VAR SHOPPAR DU HELST? H&m, vero moda, vila, som sagt lite överallt

HAR DU NÅGRA TATUERINGAR ELLER PIERCINGS, OCH ISÅFALL HUR MÅNGA? Ja, har 3 piercinga. En i tungan och två i öronen.

HUR MÅNGA SKOR HAR DU? ca 50 par kanske

HUR MÅNGA PAR BYXOR HAR DU?  ca 20 om de räcker


Favoriter:

FÄRG: Svart

MAT: Tacos

KILLNAMN: Liam

TJEJNAMN: Minna

ÄMNE I SKOLAN: Går inte i skolan längre

KLÄDESPLAGG: ett långt basline

SPORT: fotboll eller hockey

MUSIK: Rnb och hiphop

FRAS/MENING/UTTRYCK: Jag är inte den som är den

HAR DU NÅGONSIN...

SNUSAT? Ja, men däcka

RÖKT? Ja

HOPPAT BUNGEE JUMP? Nej, men jag vill fast vågar ja?

BRUTIT MOT LAGEN? Har väl alla?

FÅTT DIG SJÄLV ATT KRÄKAS? Ja , någon gång

NAKENBADAT? Ja, ett antal gånger

VARIT KÄR? Ja

BÖRJAT GRÅTA FÖR ATT FÅ SOM DU VILL? Nej, brukar gå ganska bra ändå


EXTRA GREJER:

TAR DU DROGER? Nej

VAD ANVÄNDER DU FÖR SHAMPOO? Naturelle smultron

VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR? Alla möjlioga småkryp


Tio första:

Första bästa kompis: hm, vem kan de varit

Första bil: Renult megane 01.a

Första kärlek: . . . . .

Första husdjur: Fiskar som jag dödade genom att peta på de hela tiden.

vill dock påminna er om att jag var endast 4år då

Första semester: Mallorca

Första jobb: Sjöbo bruk

Första köpta skiva: kommer ej ihåg

Första konsert: hm. hjalle och heavy? eller hur de nu stavar


Nio sista:

Sista alkoholdrycken: absolute päron och sprite

Sista bilfärd: Bilfärden från jobbet

Sista filmen du såg: Arn

Sista ringda telefonsamtal: Mormor

Sista bubbelbadet: kommer ej ihåg

Sista spelade cd: Bränd skiva jag gjort som ja har i bilen

Sista kyss: Robin

Sista gången du grät: hm, när kan de varit

Sista måltiden: Kyckling sallad


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej de har ja inte

Blivit arresterad? Nej

Blivit kär vid första ögonkastet? Ja det har jag

Varit på tv? Ja de har ja

Fått ditt hjärta krossat? ett X antal gånger

Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej, de orden ska man vara sparsam med och verkligen använda de när man menar det.

Busringt till nån? Ja för fan, svin skoj :)


Sju saker du har på dig:

1. Löshår

2. Hotpants

3. Shorts

4. Bh

5. Paul frank t-shirt

6. Mina guldringar från studenten

7. Smink


Sex saker du gjort idag:

1. Druckit kaffe

2. Pratat i telefon

3. Skrattat

4. Hostat som fan

5. Sjungit

6. Ätit pasta sallad


Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Flickorna

2. Skor

3. Inredning

4. Väskor

5. Smink


Person/personer du kan berätta allt för:

Thess och Cass


Tre val:

Svart eller vit? Svart

Sommar eller vinter? Sommar

Choklad eller chips? Chips


En sak du ska göra innan du dör:

1. Uppfylla alla mina drömmar och tankar


En sak du ångrar:

Att jag lärde känna en spec person som börjar på G.

Av Rebecca Nilsson - 28 augusti 2008 04:26

Då är jag uppe och gjordning för att bege mig till jobbet.

Är uppe tack vare att min älskade mormor ringde och väkte mig för annars hade ja nog inte kommit upp. För min väckarklocka funkar lite som den själv vill + att jag inte har min mobil :/


Har inte sovit så många timmar inatt,

har legat och hostat mesta dels.

Så när jag varit på Nova och hämtat min mobil ska ja hem och lägga mig och vila några minuter :)

Eller får se om jag orkar det just då,

Cassandra skulle ju komma bort om mig idag för hon hade inget att göra.

Så de blir väl dricka kaffe och snacka skit som gäller :)


I eftermiddag/kväll måste jag verkligen tvätta,

tvättkorgen är helt full och de är bara mina kläder :/

Måste sluta använda så mycket kläder som jag gör nu!


Nej nu ska ja i alla fall gå och borsta tänderna,

sen kanske det är dags att köra till jobbet.


Ha en trevlig torsdag :)

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards