Direktlänk till inlägg 2 juni 2008

har du något så underbart som jag har?

Av Rebecca Nilsson - 2 juni 2008 09:32


  


Vilka gamla bilder om man säger så,

men de bilderna betyder lika mycket ändå.



Gumman du ska veta att jag är väldigt glad att få ha en vän som du. Du står ut med mig de dagar som jag mår mindre bra och vissa dagar är det jag som står ut med dig. Fast det är ju de vännskap handlar om.

Man ska finnas där för varandra och ställa upp.

 Hur dåligt jag än mår så lyckas du alltid att få mig att må sådär underbar och man kan bara inte vara ledsen, depprimerad eller sur när man är med dig för de slutar allt lyckligt, med massa skratt.




Är vi ledsna så finns vi där för varandra, vi försöker göra varandra glada så gott vi kan, vi kan gråta ut hos varandra och det är verkligen bra.

För de är inte alla vänner man kan göra de hos.

 Med dig kan man verkligen prata om allt och jag vet att det stannar mellan oss två och det uppskattar jag till över 100%




Jag kommer så väl ihåg den dagen då vi blev vänner och de var en av de bästa i mitt liv :) Du och jag ska vandra hand i hand genom livet. Ingen/inget ska nånsin för komma mellan vår vänskap,

 för då vet ja inte ad jag gör.


 För dagarna med dig ser så mycket ljusare ut än de dagarna utan dig :)




Finns vid din sida vad som än händer och det vet du om gumman!




Älskar dig vännen <3  

För du är halva mig och så kommer de alltid vara!






Mot världen , mot alla , mot allt . Jag är ingenting utan dig , hoppas du vet ! Mitt liv skulle aldrig bli det samma , om du inte fanns .



Du är en stor del av mig ! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 13:19

Nu håller jag på att städa här hemma, tog mig en liten paus i det hela. Kom även och tänka på, är vääääldigt sugen på att gå tillbaka till min gamla blogg istället. blogg.se eller bloggagratis det är den stora frågan. Kanske ska ja blogg.se en ch...

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 09:45

Då är det torsdag, inte klokt vad dagarna rinner iväg. Idag ska jag tvätta och städa är det tänkte, kanske hinner med en timmesträning på mitt nintendo wii (wii fit plus). Är dock inte alls sugen på att städa och tvätta om jag ska vara ärlig, men...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 22:04

Startade en film innan vid 10 tiden + skickade ett sms till mamma och pappa om att de inte skulle ringa hem eftersom jag tänkte vila en stund. Såg dock bara 30 min av New Moon, slutade med att jag somnade gott i min älskade säng. Vaknade sådär vid kl...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 09:26

Då är det onsdag idag, är verkligen helt vilse på dagarna. Men tror det är för att jag jobbar alla helger och är ledig mitt i veckan.   Skulle egentligen kört upp till Robin igår i Ulricehamn, men mamma satte sig emot det, vet dock inte varför. L...

Av Rebecca Nilsson - 18 januari 2010 09:41

Sitter i nattlinnet och segar, har precis fyllt i lite papper som jag ska till arbetsförmedlingen med, sen där efter ska jag köra och hämta Nathalie, tänkte även ta mig en kopp kaffe + kolla in hennes nya rum. Sen ska vi köra hem till mig, blir väl...

Ovido - Quiz & Flashcards