Direktlänk till inlägg 2 juni 2008

Sjung om studentens lyckliga dagar :)

Av Rebecca Nilsson - 2 juni 2008 09:30

Vaknade till av att mats från sturup handling ringde och fråga om jag ville jobba på tisdag kväll mellan 16-24.

Dock var jag tvungen att tacka nej för jag har ju lärar middagen då. Vilket jag tyckte var väldigt synd.

Men jag börjar jobba där den 9.e vilket känns skönt.

Saknar de faktiskt lite, tro det eller ej. Det är inget på frestande jobb heller även fast de är tidiga morrnar och sena kvällar.

Sen går tiden så fort där med så de är skönt :)


Känns ganska så bra att ha ett jobb att gå till efter studenten. och ännu bättre det är ända tills ja ska opereras. Till och med kanske efter operationen med som sagt. Kan inte mer än hålla tummarna!


Sen är det ju studenten på torsdag, längtar så enormt mycket.

Fast innan min egen student ska ja på studenten i malmö hos min kära släkting :)

Undra hur hon kommer må på min student som då är dagen efter.


Skulle ju varit med på brännbollen idag men jag sov lite längre än planerat. så får väl höra av mig till damerna snart och säga det.

För ja har ju fått ett antal sms och samtal av de.

Gah, jag hatar att försova mig. Sen känns de inte så lönt att göra sig gjordning nu och bege sig mot ystad och ölbrännbollen.

Så ja tror jag stannar hemma och steker i solen istället, den är min nya kompis. Måste ju bli ännu brunare än vad jag redan är som sagt.

De är ju så snyggt att vara solbränd till en vit klänning :)


Så blir nog stranden imorgon med för min del :)

och efter det ska jag på förfest hos melli innan lärarmiddagen.

på onsdagen kommer johnny ner med bilen jag ska åka på studenten.

Som då är en ford mustang gt 500, svart cabriolett :)

De ja skulle åka med igentligen har hoppat av så istället för att åka själv ska min älskade Thess åka tillsammans med mig :)

Hon är min räddande ängel som sagt.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 13:19

Nu håller jag på att städa här hemma, tog mig en liten paus i det hela. Kom även och tänka på, är vääääldigt sugen på att gå tillbaka till min gamla blogg istället. blogg.se eller bloggagratis det är den stora frågan. Kanske ska ja blogg.se en ch...

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 09:45

Då är det torsdag, inte klokt vad dagarna rinner iväg. Idag ska jag tvätta och städa är det tänkte, kanske hinner med en timmesträning på mitt nintendo wii (wii fit plus). Är dock inte alls sugen på att städa och tvätta om jag ska vara ärlig, men...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 22:04

Startade en film innan vid 10 tiden + skickade ett sms till mamma och pappa om att de inte skulle ringa hem eftersom jag tänkte vila en stund. Såg dock bara 30 min av New Moon, slutade med att jag somnade gott i min älskade säng. Vaknade sådär vid kl...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 09:26

Då är det onsdag idag, är verkligen helt vilse på dagarna. Men tror det är för att jag jobbar alla helger och är ledig mitt i veckan.   Skulle egentligen kört upp till Robin igår i Ulricehamn, men mamma satte sig emot det, vet dock inte varför. L...

Av Rebecca Nilsson - 18 januari 2010 09:41

Sitter i nattlinnet och segar, har precis fyllt i lite papper som jag ska till arbetsförmedlingen med, sen där efter ska jag köra och hämta Nathalie, tänkte även ta mig en kopp kaffe + kolla in hennes nya rum. Sen ska vi köra hem till mig, blir väl...

Ovido - Quiz & Flashcards