Direktlänk till inlägg 19 juni 2008

Lite allmän skit om mig själv

Av Rebecca Nilsson - 19 juni 2008 10:33

Namn: Rebecca A Nilsson
Piercingar: har en i tungan, snart en till där :)Tatueringar: nej ingen, men snart

Längd:  1.82
Hårfärg: Solblekt hår
Önskar du att du bodde någon annan stans: ibland
Använder du droger: Nej
Vilket schampo använder du: sunsilk eller naturelle

Vilken parfym använder du: Armani, escada, brtney spears
Vad är du rädd för: Förlora någon som betyder mkt

Senaste:
Filmen du såg: ciao bella 
Låten du lyssnade på: lazee - Rock away
Person du ringde: Anna

Bok du läste: På andra sidan venus
Person du fick sms av: Robin

Saken du köpt: nya solglasögon

Favorit..
Mat:
hm alla kycklingfilé rätter
Sak att göra: Resa, festa & shoppa

Sport: Fotboll och basket

Dryck: hm, inte en aning
Film: Allt utom sånna overkliga filmer


Har du någonsin:
Gråtit över en pojke: Ja de har ja
Gråtit över en flicka: En tjejkompis.
Ljugit för någon: Ja de har jag
Varit i slagsmål: Inte vad ja vet

Blivit arresterad: Nej


Antal:
Gånger du varit kär: 1.
Gånger ditt hjärta brustit: För många
Killar du kysst: Hm,orkar inte räkna nu 
Personer från grundskolan du har kontakt med: ca 10st


Blandat:
Vad har du gjort idag:
Sovit,bytat om och sett film
Ska du göra nu: Väntar på Emma
Är du seriös: Det är jag alltid
Vad är du allgerisk mot: Pälsdjur, dam och kvalster
Var har du ont: Tån bredvid stortån. Vet inte vad som hänt. känns som den är bruten.
Kan du stå på händerna: Kan väl alla?

Är du glad nu: Ja, synd att klaga
Stockholm är: Underbart, älskar staden
Göteborg är: Mysig och härlig sommarstad :)
Kan du sjunga: Kan alla, men sen om de låter bra är en annan sak
Mer värt än guld: Mina nära och kära.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 13:19

Nu håller jag på att städa här hemma, tog mig en liten paus i det hela. Kom även och tänka på, är vääääldigt sugen på att gå tillbaka till min gamla blogg istället. blogg.se eller bloggagratis det är den stora frågan. Kanske ska ja blogg.se en ch...

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 09:45

Då är det torsdag, inte klokt vad dagarna rinner iväg. Idag ska jag tvätta och städa är det tänkte, kanske hinner med en timmesträning på mitt nintendo wii (wii fit plus). Är dock inte alls sugen på att städa och tvätta om jag ska vara ärlig, men...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 22:04

Startade en film innan vid 10 tiden + skickade ett sms till mamma och pappa om att de inte skulle ringa hem eftersom jag tänkte vila en stund. Såg dock bara 30 min av New Moon, slutade med att jag somnade gott i min älskade säng. Vaknade sådär vid kl...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 09:26

Då är det onsdag idag, är verkligen helt vilse på dagarna. Men tror det är för att jag jobbar alla helger och är ledig mitt i veckan.   Skulle egentligen kört upp till Robin igår i Ulricehamn, men mamma satte sig emot det, vet dock inte varför. L...

Av Rebecca Nilsson - 18 januari 2010 09:41

Sitter i nattlinnet och segar, har precis fyllt i lite papper som jag ska till arbetsförmedlingen med, sen där efter ska jag köra och hämta Nathalie, tänkte även ta mig en kopp kaffe + kolla in hennes nya rum. Sen ska vi köra hem till mig, blir väl...

Ovido - Quiz & Flashcards