Alla inlägg under augusti 2008

Av Rebecca Nilsson - 15 augusti 2008 08:48

fan vad dagarna går fort.

Det är ju redan fredag :)

Denna helgen lär vara jävligt dryg, för jag ska jobba idag och imorgon.

Iofs slutar jag kl 20.30 ikväll men ändå.


Nej nu tänkte jag städa på mitt rum.

Ifall Sebastian ska komma och fixa bredbandet på min data ^^

Det kan ju inte se ut som fan och hans moster då ;D


Tur man inte har så stort rum :)

Litet och mysigt!



Av Rebecca Nilsson - 14 augusti 2008 03:30

Ska man skriva godmorgon eller godnatt ;D för mig är det morgon i alla fall, ska snart bege mig till jobbet, börjar jobba halv fem. Sa nu sitter jag i köket och har precis målat mina naglar. Måste ju se anständig ut på jobbet :) skönt man slutar tidigt idag! Det jag ska göra direkt när jag kommer hem är att vila någon timme sen träna ;D och efter maten ska jag och thessan ut och gå en runda på ca två timmar vilket ska bli skit skönt :)

Nej måste måla ett lager till på ändra handen ^^ Pussar

Av Rebecca Nilsson - 13 augusti 2008 17:59

Nu är det såhär att jag börjar bli jävligt trött på alla människor som bara ska klaga. Om ni nu stör er på att jag stavar fel, skit då i att läsa den.


Men ni kanske finner så väldigt mycket intressanta saker i min blogg så ni inte kan sluta läsa *IRONI*

Ska jag vara ärlig tycker jag själv att min blogg suger.

Fattar inte ens varför folk läser den.



Av Rebecca Nilsson - 13 augusti 2008 11:20

Åh var precis inne och tittade på Malmö Redhawks sida.

Fy fan vad underbart, snart drar hockeyn igång igen.

Premiär matchen är den 17 sept mot oskarshamn,

någon som är sugen på att dra dit där med mig ? ;D


Åh vi älskar Malmö if :)

Av Rebecca Nilsson - 13 augusti 2008 10:56

Sitter just nu och tittar på resor.

Vill verkligen åka utomlands nu i vintern.

Så får se om det blir då till jag blivit opererad ;D

För då är jag sjukskriven i X antal månader.


Får ringa och höra med min läkare om hur länge jag måste vara sjukskriven och allt det där + även höra om mina återbesök.


Åh, det är ingen som vill med mig utomlands? :)


Av Rebecca Nilsson - 13 augusti 2008 10:43


Omg som man kan se ut ibland ;D


Nej om man skulle bege sig och göra sig gjordning för jobb.

dock ska ja bara strycka mina kläder

och kanske tanka bilen med om jag orkar ;D


När solen skiner vill jag verkligen inte jobba :(


Av Rebecca Nilsson - 13 augusti 2008 08:27

Nu har jag fått nog av att sitta vid datan.

tycker det har blivit så uttråkande på något vis.

Alltid samma visa, in på facebook, logga in på msn och sen läsa favorit bloggarna och sen själv skriva en eller två inlägg.


Tycker de har blivit tråkigt med data på något vis.

Spec nu när det är sommar.

Då är man typ aldrig hemma utan bara ute på massa trevligheter.


Nej nu hoppas ja på de fina vädert ska komma igen.

Så man slipper ligga och steka i ett solarium.

Men ska börja sola solarium med mamma ^^

Kan inte bli bättre, för då betalar hon det till mig med :)

Hon klagar över att min bränna var så sjukt fin innan men nu är allt borta.

Konstigt, när de varit sånt pisseväder ute som nu.

Ge mig sol igen, så ja kan ligga på stranden och steka mig ännu mer :)

Vill verkligen inte sommaren ska vara över redan :(



Av Rebecca Nilsson - 13 augusti 2008 07:56

Ännu en dag jag är uppe med tuppen!

fast idag skiner solen vilket är en gladare nyhet.

Nu när jag snart är klar här vid datan ska jag bege mig ner och träna lite och efter det sätta mig och äta lite frukost!


Sen vid kl 12 ska jag ju köra till Malmö airport,

dags att jobba mellan kl 13-20.

Älskar mina lediga dagar som man har mitt i veckan när man jobbar helg.

Man tar det lugnt och gör verkligen så lite som möjligt :)

Nu jobbar jag onsdag-lördag,

ganska så lugnt för de är inte så långa och jobbiga pass ;D


Nej får väl ta och röra på mig,

ha de underbart :)

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards