Alla inlägg under juni 2008

Av Rebecca Nilsson - 18 juni 2008 11:42

Nej nu måste ja gå och fixa till mig för jobbet.

Måste duscha och allt sånt.

Om man skulle äta något innan man beger sig till jobbet.

För ska ju inte äta från ja kommer hem.

Och det är ju inte från kl 20.


Kommer hem lagom till fotbollen :)

Så de kan inte bli bättre.

Och idag ska ja inte glömma mina saker p jobbet.

Måste ju få det med mig hem.


Nej nu ska ja göra mig gjordning.

Ha en undrbar onsdag :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 18 juni 2008 10:59

Vet inte vad jag ska tro längre :/

Du gör mig så förvirrad.

Har en klump i magen.

Kanske lika bra att dra ett sträck över allt :(


Av Rebecca Nilsson - 18 juni 2008 10:16

Nej min mage kurar sönder mig nu.

Får väl ta mig något att äta.

Men innan det ska jag träna lite.

Har gett mig fan på att vågen ska gå på rätt håll nu.

Och det betyder att den ska neråt.

Min mage ska bort nu och jag ger mig inte från den är det heller.


Så om ni är sugna på att träna eller något sånt så hör av er bara.

För jag kan lova att jag inte säger ner till träning.

Dock kan bara mina nära och kära höra av sig till mig :)


Nu blir de orbtracen och sen lite sittups med på köpet.


puss och kram, skumbanan -(c

Av Rebecca Nilsson - 18 juni 2008 09:47

Har kommit på att mina kära läsare är väldigt dåliga på att lämna spår efter sig. Det hade varit trevligt att få en eller annan kommentar :)


Sen har ja problem vad jag ska skriva i min blogg.

Så det blir om min vardag, lite tankar och funderingar, shopping, resor och lite sånt skoj :)


Av Rebecca Nilsson - 18 juni 2008 09:22

Nu är det redan onsdag.

Vilket känns gansk så bra, för nu är de inte många dagar kvar att jobba.

Eller jo det är det. idag + 3 dagar.

Som sagt blir de härligt med pengar på kontot.


Nu sitter jag i morgonrocken i soffan vid tv.

Funderar på om ja ska koka lite kaffe så man kommer igång.

För nu känner jag mig som ett lik.

Var ju tvungen att gå upp tidigt pågrund av sotare.

Jag vaknade precis när han kom,

och tur var det annars hade jag haft en i min familj som inte varit glad.


Idag vet ja inte vad som händer.

Mer än att jag ska jobba mellan kl 14-19.

Skönt att de inte är så länge :)

Men slår vad om att jag får jobba över för något plan kommer vara försenat som vanligt, antingen blir wizz eller sterling sena.

Fast hoppas på att allt ska gå på tid :)

Och att ja ska checka in charter istället för de brukar aldrig vara försenade , peppar peppar ta i trä.

Ska kanske inte säga allt för mycket ^^


Man kanske borde ta och äta något .

Fast vad ja ska äta har ja ingen aning om.

Jävla tänder. Hatar tandvärk.

Orkar inte äta nypon eller blåbärssoppa mer nu.

Förstår inte hur ja ska kunna leva på flytande föda i 7-8 veckor.

När ja verkligen hatar soppa :/

Men de ska nog gå bra allt ska vi se :)

Hoppet och modet är det sista man ska bli av med som sagt.


Ha en underbar morgon/dag :)

Puss & kram, skumbanan -(c

Av Rebecca Nilsson - 17 juni 2008 23:17

Har nästan precis kommit hem från jobbet.

Fick jobba lite längre än planerat.

Sista planet fick ju väna på plattan och komma tillbaka.

På vägen hem från jobbet ringde jag Robin,

för de är så segt att köra själv och inte ha någon att prata med :)

Så han fick bli mitt lilla offer ;D

Men ja tror inte han har något emot det faktiskt om jag ska vara ärlig.


Nu sitter ja i soffan i alla fall i nattlinne och gör inte allt för mycket.

Kanske borde sova.

Men ja känner inte precis för det ^^

Sotar fanskapet kommer ju som sagt kl 8 imorgon så då gäller det jag är uppe för annars äre kris ^^

Och min pappa kommer bli galen på mig och de är ju inte det jag vill ha precis haha :)


Fick min uniform idag på jobbet med.

Blev två kjolar, en kavaj, två skjortor, en slips och en scarfs :)

Dock glömde ja allt nästan på jobbet.

Tur man ska jobba imorgon med.

Vissa dagarn undrar jag var min hjärna finns någonstans.

Imorgon jobbar jag inte så länge vilket är skönt.

Jobbar mellan kl 14-19.

Så ni som ska till Malmö Airport då kanske ser mig ^^


Ha en trevlig natt ^^

Av Rebecca Nilsson - 17 juni 2008 12:39

Nu har ja precis ätit nyponsoppa till lunch.

Skasnart gå och fixa till mig och efter det ska jag bege mig till jobbet.

Måste även fixa till något som ja kan äta på jobbet.

Har dock ingen aning om vad de kan vara :(


Det får inte vara för hårt för då kanja inte tugga det.

Så de får väl bli soppa/frukt till middag ikväll.

Men de är inget fel på det.

Det är ju nyttigt och bra för figuren :)


Nej nu får ja snabba mig  så ja hinner bli klar i tid och inte bli sen till jobbet för de är inte så uppskattat precis :)


Ha en underbar tisdagkväll :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 17 juni 2008 10:45

Nu håller ja på att klä på mig.

Ska snart bege mig in till byn och sola.

Blir väl även handla något man kan ha till middag ikväll på jobbet.

Ska även kolla om pengarna från praktiken har kommit in på kontot.

Hon skulle ju skicka in lapparna för 1 vecka och 1 dag sen.

Så de borde ju vara inne snart tycker man.


Men nu ska ja bege mig :)

Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards