Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Rebecca Nilsson - 2 oktober 2008 17:07

Ah då är man hemma från jobbet.

En riktigt hård dag, var inte planen försenade så slutade codeco som vi checkar in i sluta fungera.

Men det löste vi tillslut ganska så fint :)


Nu är jag hungrig och slut i benen.

Så nu ska ja ner och äta middag innan släkten kommer.

Antar de kommer när som.

Är nyfiken till tusen vad man får :)

Dock har jag bara fått pengar av mamma och pappa.


Men dagen är långt från slut än :)

Ni får ha en riktigt underbar dag!

För de har i alla fall jag, även fast jag är besviken på vissa personen som inte hört av sig än.

Men de kanske kommer.

Dagen är inte slut än.


Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 2 oktober 2008 04:43

Ah då är det min födelsedag idag.

Kan inte förstå att de är ett år sen jag fyllde 18år.


Men nu ska ja bege mig till jobbet.

Slutar inte från kl 16.

Så de blir inte mer bloggat från då :)


Jag ska i alla fall ha en riktigt underbar födelsedag :)

Och om någon ska försöka förstöra den så kommer ni misslyckas totalt.


Ha de underbart :)

Pussar <3


Ovido - Quiz & Flashcards