Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Rebecca Nilsson - 4 oktober 2008 20:58


Godnatt nu mina små hjärtan.

Skriver lite mer inatt när jag går upp.

För nu är jag så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen.


Men innan jag går och lägger mig,

ska ja ner och borsta tänderna och klä av mig lite.


Sov gott & dröm sött för det ska i alla fall jag :)

 Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 4 oktober 2008 20:56

Klockan är inte ens nio på kvällen

och jag ska redan hoppa ner i sängen och lägga mig.

Ska ju upp kl 3 i natt.

Så måste vara pigg och utsövd då.


Var riktigt gott ikväll :)

Men nu är jag så mätt så jag tror ja kan dö.

Och de har varit mkt trevligt ikväll :)


Av Rebecca Nilsson - 4 oktober 2008 15:29

Therese gumman du betyder väldigt mycket för mig, jag tycker de känns underbart att vi kommit varandra så nära den senaste tiden. För du betyder så oerhört mycket för mig gumman, en dag utan dig vet ja inte vad jag gör. När man umgås med dig vännen kan man inte bli annat än glad. Allt vårt skrattande betyder mkt



Är vi ledsna och nere så finns vi där för varandra. Vi kan gråta ut i varandras famn alltid, och vännen jag gillar gråta ut i din famn. När de dagar man inte mår så bra och umgås med dig får du en alltid på andra tankar så man glömmer allt skit. Och jag är väldigt glad att jag kan prata med dig om allt, och att det stannar mellan bara dig och mig är det bästa. För de är inte många människor nuförtiden som man kan lita på.


Jag kommer så väl ihåg den dagen då vi blev vänner och de var en av de bästa dagarna i mitt liv :) Du och jag ska vandra hand i hand genom livet. Ingen/inget ska någonsin för komma mellan vår vänskap för då vet ja inte ad jag gör. För dagarna med dig ser så mycket ljusare ut än de dagarna utan dig :)

För en dag utan dig vet jag inte om jag klarar <3




Och vännen vad som än händer kommer jag alltid finnas vid din sida! 

Älskar dig vännen <3

 För du är halva mig och så kommer de alltid vara!





Mot världen , mot alla , mot allt . Jag är ingenting utan dig , hoppas du vet ! Mitt liv skulle aldrig bli det samma , om du inte fanns . Du är en stor del av mig ! <3



  


Av Rebecca Nilsson - 4 oktober 2008 15:06

Ja då har jag vilat och även gjort mig gjordning.

Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska går.


Finns inte så mkt att göra precis.

Mer än sitta här eller vid tvn.

Och då gillar jag datan mer faktiskt.



Av Rebecca Nilsson - 4 oktober 2008 10:22

Nu ska ja klä av mig och hoppa i sängen :)

Sov gott för det ska då i alla fall jag.


Och skicka inga sms tack, för pallar ej stänga av ljudet.


Av Rebecca Nilsson - 4 oktober 2008 10:08

Ja då är de ny dag och nya tag.

Har redan varit iväg och jobbat 5 timmar idag.

Gick upp kl 2.30 och de känner ja i hela kroppen.

Så efter jag har bloggat färdigt ska jag starta en film och krypa ner i sängen ett par timmar så man orkar med kvällen.


Ska ju orka jobba imorgon med.

Dock bara mellan 4.30-9 men ändå.

De är så jobbigt att gå upp innan kl 3 på natten.

För jag själv sover som bäst mellan 2-4 på natten.


Egentligen finns de inte så mkt att skriva om i mitt liv.

För de ända jag gör är sover, jobbar, sitter i bilen.

De är fan inte många dagar där de inte är så.


Nästa vecka gillar jag för då är jag ledig fem dagar.

Jobbar bara tis & tors. mellan 14-19.

Tiden känns meningslös men de är riktigt fina pengar faktiskt.


Nej nu ska ja hoppa ner i sängen innan jag slår huvudet i tangentbordet och somnar här vid datan xD

Men ni får ha de riktigt underbart ikväll :)

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards