Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Rebecca Nilsson - 18 oktober 2008 20:33

Ah, nu är jag hemma.

Snart är det dags att bege sig till Thess.

Har precis bäddat rent i min säng för Anette och rickard ska sova i den.

Så nu måste jag springa och göra mig gjordning.


Skriver kanske en och annan rad sen :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 18 oktober 2008 10:32


Thess, säger denna bilden dig något? :)

För den säger mig mkt i alla fall.


För om jag inte har helt fel för mig så råkade jag ramla i badkaret?

Inte för jag kunde hjälpa det själv för du och madde stötte till mig,

 när jag skulle dra upp mina byxer.

Vilket slutade helt galet,

jag upp och ner i badkaret med byxerna vid fötterna.

Och det slutade med många skratt, fast de bjöd jag på då :)


Vilka minnen jag har, det är helt galet.

Usch vad mkt skit man har gjort på fyllan.

Har även däckat i en snöbunke hos thess och de hittade inte mig.

Och när de väl hittar mig och ska resa mig, så klarar jag inte det.



Av Rebecca Nilsson - 18 oktober 2008 10:25

Usch, har sjukt tråkigt nu.

Tycker tiden kan traska på så jag kan bege mig till jobbet.

För de är så äckligt jävla tråkigt att sitta hemma och bara vänta ut tiden.

Samt att det inte finns så mkt man kan hitta på men när man är hemma mer än att sitta vid datan och titta på tv.

Vilket kan bli ganska så drygt i längden.


Funderar på om jag skulle göra lite sittups och kanske till och med några armhävningar.

Känner att jag behöver det, min mage är liksom hemsk.

Men dock inte så länge till :)

Är så nyfiken på hur mitt utseende kommer bli efter min operation när allt har läkt och jag har gått ner i vikt.

Vem vet jag kanske kommer bli en riktig heting då?


Ett ställe jag hoppas det kommer ta på är mina bröst, för jag orkar inte ha 80E längre, 80/75 C hade varit fullt normalt för mig.

Men det kan jag nog drömma vidare om.

För hur snyggt kommer det vara att vara 1.82 lång, med pattar som meloner? :/

Inte så snyggt, usch.

Så nu hoppas jag på det bästa , som alltid :)


Ha de underbart :)

Pussar <3


Av Rebecca Nilsson - 18 oktober 2008 10:14

Idag har jag varit seg med bloggningen.

Men har bara inte haft tiden till att sitta vid datan.

Har varit vaken sen halv åtta i morse.


Sen dess har jag vikt tvätt, duschat, städat bland mina skor och jag lovar att jag kastade minst 25 par, dock är där lika många + några till kvar.

Och ändå fast jag har så många skor så vill jag bara ha fler och fler.

Men får nog ta och lugna ner mitt sko handlande lite grann innan mamma stryper mig ^^

Har även plockat undan på mitt rum, bara bädda sängen som är kvar.

Sen är här fint överallt för att få hit folk.


Pappas kusin + hennes sambo kommer hit om en stund och stannar här till imorgon.

Ska bli skoj att träffa de, har inte träffat de sen min student och tror inte jag var så social ^^

Kommer dock inte vara det idag heller, för ska snart dra och jobba, samt att jag inte slutar från kl 19 ikväll.


Sen ska jag nog utom till en kompis i lövestad, hon har lite tjejkväll eller vad man nu ska kalla det.

Har ju inte träffat den damen på länge så ja :)

Men jag får se vad som händer och sker ikväll, men något skoj ska jag i alla fall hitta på med så är det bara.


Ovido - Quiz & Flashcards