Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Rebecca Nilsson - 29 oktober 2008 22:50

Ja då är jag tillbaka. Dagen har varit kanon. Hämtade thess vid bussen vid två, sen åkte vi hem till mig för jag hade inte gjort mig gjordning för stan. När jag väl var klar körde vi och hämta min kusin och sen begav vi oss till malmö. Handla lite smink, för det var jag i behov av. Sen efter det körde vi ut till bunkeflo och lämna min kusin. Långt om länge sen var det dags för hockeyn. Jag verkligen älskar den sporten.

Av Rebecca Nilsson - 29 oktober 2008 22:34

Så är man hemma igen.

Vilken match, den skulle varit malmös.

Men de vann och de är huvudsaken.


Skriver mer strax ;D


Av Rebecca Nilsson - 29 oktober 2008 12:00

Nej man får väl gå och göra sig gjordning känenr jag.

Kan inte springa i morgonrocken hela dagen.


Vet inte hur jag ska ha håret idag,

ska det vara platt eller lockigt, det är det som är frågan.

Tror jag lockar det faktiskt, det är så mycket finare då samt att jag får sån kanon volym i mitt hår.

Vilket jag inte brukar få i mitt hemska skandinaviska hår.

Usch, jag verkligen hatar mitt hår vissa dagar.


Sen vad ska man ha på sig för något,

mina baggy jeans, ett snyggt linne och en kort jacka/tröja till? :/

Hm, får se vad som finns i min gaderob just nu.


ska ju hämta min älskade vän vid bussen kl 14.

Sen blir det massa galaj ikväll :)

Måste ta massa kort från dagen, så jag har lite minnen från när jag ser ut som jag gör ^^





Av Rebecca Nilsson - 29 oktober 2008 11:12

Just nu känns allt botten.

Imorse när jag kom till jobbet 5.30 så fick jag det tråkiga beskedet att sterling hade kursat kl 3.30 på natten.

Vilket var ett väldigt dåligt besked.

Ja då får man börja räkna ner sina dagar på sturup handling och börja leta nytt jobb.

Vilket inte kommer vara det lättaste.

Men jag är inte den personen som ger mig så lätt faktiskt.

Det gäller att inte ge upp hoppet samt hålla huvudet högt.


Den stora frågan är vad jag vill syssla med.

Ska jag ta det stora steget ut i vida världen och utbilda mig till reseledare?

Vågar jag ge upp allt här hemma för det? :/


Ja har ju ett tag att tänka ut vad jag vill göra.

Är ju trots allt bara 19 år, så har hela livet framför mig.

Dock är det värsta när man är så ung att man inte har några arbetserfarenheter.

Dock har jag jobbat alla lediga dagar och lov när jag gick i högstadiet/gymnasiet. Och sen direkt efter gymnasiet började jag på Malmö airport, hade hoppats på längre tid där.

Men man ska inte ropa hej än.

Sterling kanske bara gick i konkurrs nu innan de blir uppköpta för de nya ägarna inte vill ha med sig skulderna?

Dock ska man inte spekulera för mycket heller.


Ovido - Quiz & Flashcards