Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Rebecca Nilsson - 9 oktober 2008 22:51


Godnatt mina små stjärnor.

Kommer vara ganska så off med min blogg i helgen.

Men på söndagkväll kommer här stå massa skoj :)


Ni får sova så gott & drömma så sött.

För det ska jag göra.

Kisses and goodbye -(c

Av Rebecca Nilsson - 9 oktober 2008 22:41

Ah nu har jag varit nere och borstat tänderna.

Funderar på att hoppa ner i sängen och sova.

Ska ju ändå upp tidigt imorgon.


Och jag måste ju vara en bra förare i trafiken.

Annars kan de sluta som sist och det vill jag verkligen inte.

Den dagen vill jag aldrig mer ska hända.


Nej men nu kallar sängen.

min älskade underbara säng, ska burra ner mig långt ner under mitt duntäcke :)

Men först måste jag stänga av datan, som jag inte brukar göra.

Sen även lägga fram allt jag ska ha med mig imorgon.


Av Rebecca Nilsson - 9 oktober 2008 21:23

Ah då är man hemma från jobbet.

Har precis packat färdigt nästan.

Allt är i utom smink och mobilladdaren.


Funderar snart på att krypa ner i sängen med.

Ska ju upp tidigt imorgon.

Ska hämta linn mellan 5.30-5.40, sen Emma vid kvart i sex.

Efter det bär det av mot Malmö Airport och sen vidare till Sthlm :)

Av Rebecca Nilsson - 9 oktober 2008 12:20

nu har jag suttit och planerat ekonomin till helgen.

Föde över 4000kr från sparkontot, samt jag ska ha ca 880kr av Emma imorgon.

Så jag tror jag ska klara mig en helg i sthlm :)


Åh vad jag vill det ska vara fredag morgon nu.


På tal om annat har jag skrivit en lista på allt jag ska packa ner när jag kommer hem. och jag får inte glömma ladda min mp3, annars dör jag nästan.

En flygtur utan musik går inte bra :)

Ska även ta och fixa en ny skiva som man kan ha i bilen till Malmö Airport imorgon bitt.

Så jag har en del att stå i idag.


Men nu ska ja i alla fall gå och göra mig gjordning för att bege mig till jobbet.

Det är ju dags att jobba mellan 14-20 ikväll.

Så ikväll blir det full rulle kan man säga.

Dock är det så det ska vara :)


Ni får ha en riktigt under bar tosdag!

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 9 oktober 2008 11:05

Gah, har verkligen panik.

Vet inte vad för kläder jag ska ta med mig.

Känns som jag inte har något snyggt att festa i.

Funderar på att köra in och handla något nu innan jag åker till jobbet :)

Är sugen på en snygg kjol och en söt topp eller någon tunika.

Kanske till och med en klänning.

Får se vad affärerna har att erbjuda mig :)


Har skrivit en lista på allt jag ska ha med mig,

så jag inte glömmer något på vägen.

Då äre illa :)

Usch varför ska man vara så omständig när man ska iväg haha :)

Kanske till och med ska köra in redan nu och kolla?

Ja jag gör nog det faktiskt :)



Av Rebecca Nilsson - 9 oktober 2008 08:54

Usch vad svårt.

Vet inte riktigt hur mkt pengar jag ska överföra från sparkontot till mitt vanliga konto :/

Tror ni de räcker med 2-3000kr? :P

Ja men de tror jag räcker i alla fall :)

Får fundera på hur mkt jag behöver ha med mig.

Har ju lovat mamma att jag inte skulle shoppa så mkt.


Något litet kan man alltid handla tycker jag :)

Får se vad man har i resväskan när man åker hem haha :)

Tur man har en stor väska så man får plats med mkt.


Men nu ska i alla fall jag in i duschen,

sen ska jag nog bege mig in till byn och sola lite.

Måste bli brun, är less på att vara vit :)


Ni får ha de underbart :)

Pussar <3


Av Rebecca Nilsson - 9 oktober 2008 08:21

Ja då är man uppe tidigt idag med.

Men de är ganska så bra faktiskt för då kan man tvätta och förbereda allt tills man ska packa ner allt i väskan ikväll.

är helt nojig vad jag ska ha med mig och inte.

Som vanligt kommer jag säkert ha för mkt saker med mig.

Men badkläderna får ja inte lov att glömma,

måste ju kunna ligga i bubbelpoolen och allt det där på hotellet :)


Det ska bli så skönt att komma från skåne lite :)

Lite miljöombyte är aldrig fel.



Ovido - Quiz & Flashcards