Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Rebecca Nilsson - 5 oktober 2008 12:08

Ja då är det söndag idag.

Har då inte så mkt att hitta på med idag.

Fast jag varit uppe sen halv tre i natt så är jag inte trött vilket är ett jävla under.

Är sjukt sugen på att hitta på något idag,

men finns då inget man kan göra.

Får terorisera lite folk och höra vad de hittar på med :)


Pallar inte sitta hemma och sega när man är ledig hela dagen imorgon.

Vill ut och umgås med mina underbara vänner.

Får se om Thess har lust att hitta på något med mig ikväll :)


-


Vill inte sitta hemma.

För då tänker jag bara på de som ska hända imorgon.

Och samt att se henne lida får mig att må skit.

Just nu vill jag bar att hon ska somna in och slippa lida mer.

Kommer bli så enormt tomt här hemma utan henner.

Får se där kanske kommer något nytt djur.

Mamma har sagt att hon aldrig mer vill ha något nytt djur då.

Men de tror jag inte på just nu.


Av Rebecca Nilsson - 5 oktober 2008 04:35

Godmorgon snyggingar.

Nu sitter ja på jobbet och snart är det dags att börja.

iofs har redan börjat men öppnar inte barcelonan från kl 5.


Så nu tänkte ja ta mig en kopp kaffe och en frukt.

Samt ta pengar i börsen så jag kan handla något till frukost.


Men nu ska ja dra mig.

Ha de underbart :)

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards