Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Rebecca Nilsson - 24 oktober 2008 22:40

Nu ska jag avrunda denna dagen i alla fall.

Orkar inte hålla varken ögon eller huvud uppe.

John blund har väl varit här med sitt sömnpulver ;D


Så nu ska ja lägga mitt batteri till digitalkameran på laddning,

ladda mobilen så där är fullt batteri och sen klä av mig och hoppa ner i sängen.

Vet inte om jag kommer somna så lätt för har en enorm mensvärk.

Jag hatar det.

Tur man har det bara i 2-4 dagar.

Det kanske är så att man skulle ta sig en/två tabletter innan man kryper ner i sängen under mitt älskade duntäcke :)


Ni får sova så gott sötnosar :)

Pussar <3



Av Rebecca Nilsson - 24 oktober 2008 22:11

Då är det färdig packat.

Eller ah hygienartiklar + strumpor ska ner.

Sen är allt fixat för min lilla resa.


Nej om man skulle sova.

Känner hur trött jag börjar bli.

Men de har man all rätt till att vara när man varit uppe sen 3.15 imorse tycker i alla fall jag.



Av Rebecca Nilsson - 24 oktober 2008 19:02

Ja då har man precis ätit middag.

Hemma gjord plankstek, det var riktigt läckert.

Nu sitter jag och försöker få rätt på musiken på datan.

Vill ha akon och lady gagas nya låtar :/


Nej nu ska ja ladda min mp3 så där är fullt batteri på den så man klarar morgondagen :)

Men nu ska jag packa klart innan idol börjar.

Dock vet jag inte vad jag ska ha för väska med mig :/

Usch det är alltid lika svårt med sånt.

Men det brukar lösa sig i slutet :)


Skriver mer ikväll :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 24 oktober 2008 13:09

Sitter på jobbet nu,

har förberet lite flygningar till imorgon.

Får ta och fixa några till snart, väntar bara på att pnlet ska komma in i bokningsystemet. Dock tar det lite tid för det går via holland och så ^^ För er som är nyfikna jobbar vi i codeco :)


Sen blir det checka in arlanda med anna.

Har faktiskt aldrig träffat henne fast jag varit här sen i maj.

Lite skumt, men de är vissa man går om.


Nu tycker jag det kan bli kväll så man kan få komma hem.

Måste städa, packa och mysa med familjen.

Ikväll blir det hemmagjord plankstek till middag , mumsigt värre.

Ska faktiskt bli riktigt gott,

blir kanske till och med några glas vin till det :)

Så just nu vill jag bara hem, har varit här länge nog nu.

Men nejdå, får stå ut att vara här till klockan slår halv sex.


Nu kallar flygningarna ^^

Ha en riktigt underbar fredag sötnosar.

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 24 oktober 2008 05:03

Då sitter man på jobbet.

Har precis ätit en clementin så nu njuter jag av en kopp te.

Börjar 4.45 men har inget från kl 6,

vilket är ganska så segt.


Denna dagen kommer ta död på mig :/

Det är ganska så skönt att man inte har så många fligther idag.

Har 5 st , tycker det är ganska så lagom faktiskt.

När jag kommer hem ikväll blir det packa och hoppa i sängen så tidigt som möjligt.

Så jag klarar av morgondagen som jag ska :)


Nu ska jag sätta mig och fixa med våra loggblad.

Ha de så bra.

Pussar <3



Ovido - Quiz & Flashcards