Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Rebecca Nilsson - 3 oktober 2008 17:09

Ja då slutar man snart.

Börjar kännas att man har jobbat sen kl 5.45

Men jag ska inte klaga.

Segt jag inte tog med mig andra kläder så jag kunde byta om medans jag väntar på pappa som landar med planet 19.25 från arlanda.


Så ska snart sätta mig och äta,

efter det blir det titta på Mamma mia :)

Undrar om den är bra, någon som sätt den?


Ikväll när ja kommer hem händer inte så mkt.

Ska bara ta de lugnt, i med jag ska köra till jobbet kl 3.30 inatt.

Tänk de är egentligen den tiden man ska hem när man varit ute och skakat lite på rumpan.

Och de ska jag göra en dag när jag är ledig.

Men när de blir vet jag inte :/


Just nu känns de som jag inte har något liv.

För jag är alltid på jobbet.

Ställer upp till 100% om inte mer.

Och de är så glada när jag jobbar för jag är alltid på så gott humör.


Nu ska jag nog avrunda.

För de känns som jag bara babblar massa skit.

Men ha en underbar fredag :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 3 oktober 2008 07:51


Lite besviken på vissa personer :/

Det trodde jag inte om er faktiskt !

Men jag ska komma ihåg det till en annan dag.


Tack i alla fall alla underbara människor som gratta mig igår.

Ni betyder mest <3


Haha normal eller inte ;D

Av Rebecca Nilsson - 3 oktober 2008 04:46

Ah nu är de ny dag.

Och ny dag på jobbet mellan 5.45.17.30

Kanske till och med ska stanna på jobbet till pappa landar kl 19.25

Men jag får se hur jag gör.

Kan ju tänka på bensinen i alla fall.

Och att annars får mamma hämta de oc det känns onödigt faktiskt.


Det är ju dags att jobba tidigt imorgon.

Fast de är bara mellan 4.30-10

Sen ska ja hem och slänga mig i bingen och sen vidare till Malmö på kvällen.


Men egentligen har ja inte tid att sitta här och babbla på.

Måste bege mig ut till Malmö Airport för jag börjar jobba om 1 timme och har liksom 3.5 mil till jobbet ;)


Ni får ha en underbar fredag!

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards