Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Rebecca Nilsson - 17 oktober 2008 17:01

Ah då är man på jobbet.

Här är faktiskt ganska så lugnt idag.

Vilket är ganska så skönt.


Men nu får jag återgå till arbetet :)

Pussar

Av Rebecca Nilsson - 17 oktober 2008 12:57

Nej hua vad tiden traskar på.

Nu börjar jag känna mig stressad.

iofs vet jag om att det tar 30 min att köra till jobbet men ändå.


Så de är lika bra man avrundar nu och går ner och klär på sig lite.

Och även kletar på lite mascara på ögonfransarna.


Men ni som ska festa ikväll,

festa lite för mig med då så är ni snälla :)

Ni får ha en riktigt underbar fredag i alla fall!

Pusssar <3



Sommaren 06 ett minne för livet

Av Rebecca Nilsson - 17 oktober 2008 12:50

Nu har jag målat naglarna.

Hoppas de håller lite bättre nu.

Det ända som återstår nu innan jag ska bege mig till jobbet är klä på mig och ta mascara på.

Annars känner man sig så konstig ^^


Hoppas tiden på jobbet går fort idag.

För de är så segt att inte ha något att göra.

Men jag hoppas på det bästa, som alltid vill säga :)


Kanske snart borde gå och fixa till mig,

men jag ska ju inte köra från om ca 20 min så de är lugnt.

Vill ju inte vara allt för tidig på jobbet.

Men de är iofs skönt och vara där ca 15 min innan man börjar för då kan man ta sig en koppkaffe och äta en frukt i lugn och ro.



Av Rebecca Nilsson - 17 oktober 2008 11:30

Nu har jag duschat och klippt topparna på mitt hår.

För de såg förjävliga ut.

Nu sitter jag här vid datan med handduken kring huvudet.

Ska snart köra in och sola i 20 min.

Måste ju öka på min solbränna lite till känner jag.

Så därför måste jag sola 2-3ggr i veckan :)

Har dock bara solat en gång än så länge, men de blir 2 med idag och funderar på att sola 20 min på söndag med.


Nej nu ska jag gå och klä på mig lite.

Kan inte åka så som jag ser ut nu för då skrämmer jag någon på vägen.

För jag liknar ett spöke, samt håret står åt alla håll ^^


Men ni får ha det så bra :)

Pussar

Av Rebecca Nilsson - 17 oktober 2008 08:59



Nej nu håller jag på att lägga in bilderna från sthlm på facebook och det verkligen tar evigheter :/

Förstår inte varför det ska vara så segt och varför man inte kan ladda upp nästan alla bilder direkt istället för att ta de 6st i taget.

Gah, det får jag verkligen spel på.



Av Rebecca Nilsson - 17 oktober 2008 08:48

Ja då är man redan vaken.

Ska snart hämnta mormor eller ah om 40 min.

Funderar på om jag ska sola innan eller efter :P

För jag ska sola idag så är det bara.


Sen när jag solat lite tänkte jag ut och gå.

Men jag ändra mig ganska så snabbt vid den punkten för det verkligen öser ner här, så icke jag går ut och går för då blir man bara sjuk ;)

Och det pallar jag verkligen inte.


Vad som mer händer idag vet jag inte.

Ska ju jobba till kl 20 ikväll så.

Efter det blir det väl hem och mysa med familjen för man ska ju jobba imorgon med :/ Dock hade det varit skönt att vara ledig, men de kommer nästa helg. då är jag ledig från lördag till tisdag.


Ovido - Quiz & Flashcards