Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Rebecca Nilsson - 6 oktober 2008 11:56

Ah sen när allt är över vid ett idag.

Då ska jag bara hem om och lugna nerverna och sen sätta mig i bilen och köra till thess.

Behöver komma hemifrån lite.

Det kommer kännas så konstigt här hemma utan henne.


Tur min älskade vän ställer upp och vill träffa mig.

även om jag kanske inte är de bästa sällskapet idag.

Men de kan säkert hon fixa.

För hon brukar alltid få mig på glatt humör.

Dock är de annorlunda idag, men ja alllt är värt ett försök.


Av Rebecca Nilsson - 6 oktober 2008 11:48

Ju äldre man blir desto mer inser jag att jag har världens underbaraste vänner.


Och just nu menar jag en spec person, gumman du bär ett hjärta av guld.

Vet inte riktigt hur jag ska förklara hur mkt du betyder och hur mkt jag tycker om dig som vän.

Tror nog inte riktigt där finns ord för det.

DU är underbar.

Av Rebecca Nilsson - 6 oktober 2008 07:51

Ja då är det måndag och jag är ledig

Jag har varknat från och till hela natten.

Kommer hata måndagen den 6 okt väldigt länge.


Tur jag är ledig idag,

måste vara stark nu när jag är med mamma.

För annars blir hon ännu mer knäckt.

Samt egentligen har jag ingen ork och lust till att följa med till djursjukhuset, men jag gör det för min mamma.

Hon behöver allt stöd nu för hon är en riktigt blödig person när de gäller sånt.

 

 Hoppas älskade martini får sin ro i himmlen & slipper lida mer <3


-------


Har legat och tänkt hela natten.

På att vi som är så måna om våra djur får inte behålla de.

Först fick vi avliva tusse för han hade blodcancer när han var 11 månader och nu får vi avliva martini för hon har njursvikt och hon skulle bli 8 år i feb.

Medans våra idiotiska granna på andra sidan häcken inte sköter sina djur och de är hur friska som hellst.

Världen är fan orättvis.


-------


Tack thess för ditt stöd.

Vet inte riktigt hur jag ska tacka dig vännen.

Men du står mitt hjärta enomrt nära <3

Och du får aldrig lov att lämna mig!

Zoo & Pimpim är ren vänskap <3


Ovido - Quiz & Flashcards