Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Rebecca Nilsson - 7 oktober 2008 11:03

Ja då har jag fixat nästan allt.

Nu är det bara kläderna jag har på mig på jobbet som ska stryckas och jag ska äta.

Efter de är jag redo för jobbet :)


Funderar på att dra ner och äta något.

Samt göra lite armhävningar och sittups.

Vill få bort de lilla gäddhäng jag har samt få en fastare mage.

Med lite vilja och tid så kommer det :)


Av Rebecca Nilsson - 7 oktober 2008 07:55

Nej om man skulle gå och hitta på något.

För här finns ändå inget skoj.

Idag ska jag förlänga mina naglar,

och nu hoppas jag på detta håller längre :)

Det är så fint när naglarna är påbyggda.


Nej de blir nog ta av nagellacket nu, hoppa in i duschen,

krylla håret med trippeltången :)

Sen bygga på naglarna och titta på film.


Måste ju få tiden att gå idag :)

För de är tråkigt att bara sitta hemma tills man ska på jobbet.

Fast egentligen finns här inte mkt att göra hemma.

Något lär jag väl komma på.


Men ha en underbar tisdag :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 7 oktober 2008 07:44


Vila i frid mitt charmtroll :/

Vi kommer sakna dig här hemma,

men nu har du funnit din plats där du slipper lida.


Av Rebecca Nilsson - 7 oktober 2008 07:35

Ja då är det tisdag idag.

Idag känns allt mycket bättre.

Dock är det väldigt tomt här hemma.

Ingen som väcker en när hon ska upp i min fönsterkarm eller gnäller att hon vill ut.

Och sen hennes gosande, usch de är det jag mest kommer sakna.

Men nu gäller de bara att bearbeta allt så går de bra.


Förstår egentligen inte vad jag gör uppe nu.

Tror de är för kroppen vant sig vid att gå upp så tidigt i med jag går upp kring 3-4 tiden när jag jobbar morgon.

Och de har jag gjort nu rätt så mkt faktiskt.

Men de blir väl ja vilar på soffan innan jag beger mig till jobbet idag :)

Dock jobbar jag bara 14-19 men ändå.


Ovido - Quiz & Flashcards