Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Rebecca Nilsson - 14 oktober 2008 23:41

Nej nu ska ja ta och klä av mig.

Orkar inte vara uppe längre.

För jag har ju varit vaken sen 3.45 imorse så de är dags att krypa till kojs nu innan klockan blir alldeles för mkt, dock är den redan det.

Fast de är så tomt och ensamt i sängen,

hade varit så mkt bättre med en viss person bredvid mig :)


Ni får sova så gott sötnosar :)

Pusssar


Av Rebecca Nilsson - 14 oktober 2008 23:29

Ah då har man tränat idag.

Och jag lovat att jag redan känner de i kroppen.

Vilket är väldigt bra, då betyder det att jag tränar :)

Träningen var ganska så trevlig, nya damer att snacka skit med.

Då kan de inte bli bättre.


Efter träningen stack jag till Emmy en sväng,

mkt trevligt att träffa den damen för vi har inte träffats sen studenden och de är för länge sen.

Vi snackade om minnen från turkiet, och vad händer då?

Jo vi båda blir sugna på att resa dit igen.

Så vi satte oss vid hennes laptop och tittade på resa till turkiet i 2 veckor i mitten av maj och det skulle gå på 3450kr med frukost och alla tillägg, riktigt kap tyckte vi.

Så från och med nu och 2 veckor fram har vi bestämt att vi ska tänka på saken och sen försöka höra med folk om där vill med några till?

Inte för att jag och emmy hade tråkigt.

Hon och jag på en resa tsm, kan inte sluta mer än galet :)


Men nu ska jag avrunda detta inlägg.

Ni få ha de underbart :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 14 oktober 2008 18:27

ah då har man precis kommit hem.

Funderar på att dra ner och packa väskan inför träningen nu.

Kommer dock kännas i min hälsena.

Har fått för mig ja har inflamation i den, eller mamma sa det.

Så jag vet inte riktigt.

Får se vad läkaren säger :)



Nej nu får jag gå ner och packa väskan.

Samt byta om till träningskläderna och försöka ragga upp mina skor och inläggssulorna, men de ska väl gå fort.

Ska bli skönt att få träna idag kan jag tala om för er :)

Dock kommer jag vara helt död ikväll när jag kommer hem.


Av Rebecca Nilsson - 14 oktober 2008 13:17

min mage börjar bli hungrig nu.

Det kanske är dags att göra lite lunch?

Men liksom vad jag ska äta vet jag inte för har ont i tänderna.

Ska ju ställa mig och fixa till hemmagjorda köttbullar.

Det är så gott, tur de är så lätt tuggat :)


Imorgon får jag även reda på den nya lönen jag får ut den 25.e

Är väldigt nyfiken på vad det kan bli.

Men tror det kommer bli en del, för jobbat mkt morgon samt långa övertidspass :)

 Det jag ska handla nu för min lön är:

- En peak jacka

- sen betala lånet, skatten och försäkringen på bilen.

- samt betala de sista 2000kr till morfar


Efter det är betalat kan jag tala om för er att där inte är mkt över.

Men de gör inte mkt i med jag ska opereras och behöver inga pengar då för mamma får handla min välling och soppa ;D

Av Rebecca Nilsson - 14 oktober 2008 12:04

Ja då har man kommit hem igen.

Hos tandläkaren gick det väldigt bra,

men det känns i tänderna nu att hon bytat båge och satt på fler krokar eller vad man ska kalla det.

Ska dit på måndagkväll igen och byta till sista bågen på underkäken.


Efter tandläkaren körde jag inom byn och solade i 20 min.

Fy fan vad skönt det var.

Och på tal om färgen jag fick, ojojojj :)

Nu är det dags för att börja steka i solarium lite oftare.

För jag känner mig mkt fräschare när jag är brun.


Nej vad ska man göra nu?

Just ja, jag lovade att ringa nathalie när jag kom hem så de är bäst jag ringer henne snart.

Sen ikväll är det basketträning som gäller.

Ska bli skoj att det har kört igång igen och ännu bättre är det att få upp konditionen :)

Nej nu ska ja ut och motionera i 30 min tänkte jag.


Ni får ha det underbart sötnosar

Pussar <3


Av Rebecca Nilsson - 14 oktober 2008 09:39

Ah då är man hemma från jobbet.

Har precis fått i mig en knäckemacka med en skinka och lite gurka och tomat på.

Väldigt gott :)


Nu sitter jag här vid datan och kollar runder.

Det är ju snart dags att sätta sig i bilen och bege sig till tandläkaren i ystad. Sista gången jag ska dit innan operationen :)

Vilket känns sjukt skönt.

Tänk att för ett år sen bestämde jag mig och nu om ca 19 dagar är det dags för operation.

Vilket är helt galet, men är glad jag tog steget och ska göra den.


Nej nu tänker jag runda av mitt skrivande.

För de känns som jag bara skriver massa skit ändå.

Men ni får ha de underbart :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 14 oktober 2008 04:34

Nu är jag redan vaken.

och beredd att bege mig till jobbet.

Men innan jag sticker ska jag få i mig en kopp kaffe tänkte jag.


På tal om annat är jag riktigt trött med.

Får vila sen när jag varit ute och gått en runda idag.

För då är jag förtjänt av en pause :)


Men nu ska ja gå ner till mamma och snacka skit.

Ha det kalas fint :)

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards