Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Rebecca Nilsson - 22 oktober 2008 17:44

Namn: Rebecca Andersson Nilsson

Utseende : lång, blond och har mellerade ögin

Intressen : Ut och gå mysiga promenader, umgås med mina älskade vänner, festa och såklart shoppingen den är livet

Jag är: Glad, positiv,sprallig, sällan ovänn, ekonomisk, målinriktad. 

Har hellre : Få "äkta" vänner en en drös med halvfalska.

Arbete: Incheckare eller vad man kallar det på Malmö Airport

Civilstatus: Singel

Hälsa: den är på topp  

Vill: Komma i toppform!(tappa massa fett men ej muskler)

Favorit serie = One three hill m.m

Dokumentärer = Outsider, du är vad du äter, kostprogram alla möjliga,och The girls at the playboy madtion

Favorit film = p.s i love you 

Önskar i framtiden = Bli rik mig rikt pga av två sak jag vill resa massor uppleva och se hela världen-

Dröm= Snorkla bland korallerna vid australiens kust

Drömm yrke = Flygvärdinna

Vill göra innan jag dör = Skaffa familj, åka på en kryssning i karibien, gifta mig på en ö precis intill havet i karibien.




Av Rebecca Nilsson - 22 oktober 2008 13:29

Ja då är man hemma igen.

Iofs har jag varit det ganska så länge nu.


Funderar på om jag ska gå ner och göra mig en macka, sen starta en film på tv. Men de lär väl sluta med att jag somnar när halva filmen har gått som alltid. Jag är verkligen sämst att hålla mig vaken.


Sen får jag kolla upp om vi har allt hemma till middagen ikväll.

Vi ska ha hamburgare.

Måste ju få lov att äta sånt gått innan min hårda diet på 8 veckor med bara soppa.

Mamma har i alla fall lovat mig att de jag är sugen på att äta innan min operation ska vi ha till middag, vilket jag tyckte lät kanon.

Har sagt till om: Taco, hamburgare & kebab än så länge :)


Men nu ska jag avrunda här.

Ni får ha det underbart :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 22 oktober 2008 07:53

Min ena lärare från gymnasiet var här och checka in precis.

Och hon sa jag var en gammal elev.

Men jag känner mig inte så gammal i med jag hade henne i gymnasiet.


Nej nu börjar jag bli hungrig.

Så de är väl snart dags för frukost tycker jag :)


Men ni får ha de så bra.

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 22 oktober 2008 06:40

ja då är man på jobbet igen som vanligt.

Ganska så sklönt att jag slutar redan kl 11 idag :)

Så när jag kommer hem blir det byta om och ut och gå en liten runda på 1 timme tänkte jag mig :)

Så hoppas på att det kommer vara fint väder.


Sen ikväll vet jag inte vad som händer.

Kanske ska vara så duktig att städa min gaderob för jag får verkligen inte plats i den.

Sen kanske jag ska tvätta bilen med, för den liknat skit.

Men får se vad som händer ^^


Ovido - Quiz & Flashcards