Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Rebecca Nilsson - 8 oktober 2008 13:15

Ja då har jag varit på boan idag och lämnat väskan.

Sen efter det blev de in och handla lite till en liten fika som vi tog hos Linn när vi kom tillbaka.


Nu har jag precis kommit hem igen.

Måste ta och vila en stund för jag är äckligt trött.

Sen ska jag ut och gå en runda med thessan och sen gymma ikväll.

Vilken dag , massa träning :)


Men nu ska ja ner och lägga mig i soffan någon min.

Ni får ha de underbart.

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 8 oktober 2008 09:04

Jag satt och tänkte lite smått igår.

Det är inte klokt vad tiden tickar på .


Snart kommer vintern hit med snön vilket är underbart,

sen är det snart julafton med och alla julklappar och maten.

Dock kan ja inte äta julmaten men ändå.

Får hålla mig till min välling :)

Dock kommer jag inte sakna att äta julmaten för jag är så sjukt trött på den. För de är alltid lika dan mat, sen till påsk och midsommar är det nästan samma igen.

Nej usch, avgå julmat.


Sen när de väl är julafton tänker man på de fattiga barnen i alla länder som inte har någon mat eller rent vatten och där sitter vi hemma i sverige och äter massa mat?

Nej usch.

Av Rebecca Nilsson - 8 oktober 2008 08:41

Ja då är man ledig från jobbet.

Skulle egentligen jobbat idag, men jag har bytat med Rozet så jobbar jag för henne nästa onsdag för då skulle hon till läkaren.


Känns ganska så skönt att jobba två dagar denna vecka.

Men mest av allt vill jag det ska bli fredag så man kan åka iväg till sthlm :)

Kommer bli så sjukt underbart.


Ja idag händer inte så mkt faktiskt.

Får se vad jag hittar på med.

Funderar på att ut och gå en lång runda så tror det blir så med.

Ska nog även åka och lämna resväskan.

Har ångrat mig och då är det bäst att lämna tillbaka den annars går det bara galet.


Ovido - Quiz & Flashcards