Alla inlägg den 5 juni 2007

Av Rebecca Nilsson - 5 juni 2007 11:23

JA nu äntligen har man sommar lov, men de va jobbigt att lämna alla i skolan idag, men en sak är säker vi ska sesi sommar :) För så lätt blir ni inte av med mig ;D


Melli du vi ska ses i sommar även om du jobbar på pågens i malmö så blir du inte av med mig på första taget :) Sen Sara min lilla älskling måste ja träffa i sommar även om ja ska jobba nu i början så ska ja dra in där när jag slutat jobba och sånt :) för man kan inte vara förlänge utan henne ju :) Sen är det ystad festivalen och då ska vi ha skoj tsm ;D Och på Emmys fest ojojojj :D


Grattis min sötnos på din 18års dag :) Emmy hoppas du får en trevlig dag med massa presenter och allt nu med :)


Men vi hade i alla fall kramkalas i skolan innan jag åkte hem ;) :'/ jobbigt att lämna mina sötisar ju :/ Men vi ses snart igen ju :D Älskar alla mina undeerbara vänner <3 utan er är ja inte hel !


Sen att Angelica och jag har börjat ta upp kontakten igen är inte helt fel heller :) Ibland saknar ja faktiskt de stunderna vi hade, när ja var med din familj i Österrike, vilken syn kan typ säga att ja liknade stig helmer så ni kan tänka er själv haha :) Sen studerna och fjanterierna i skolan ja liksom allt :)


Kisses and goodbye

Av Rebecca Nilsson - 5 juni 2007 08:22

Har tappat stinget för skolan nu i 2.an verkligen, tappade orken ja allt :/ det trappade verkligen neråt :/ massa läxor och ingen ork? :/ då är det verkligen inte alls lätt om jag säger så! Men ja ska fan ta mig skärpa mig i 3.an ska studa som aldrig förr och varken lägga manken till så jag får bra betyg när man går ut :)


Usch är besviken på mig sjlv just nu :/ varför skärpte ja inte mig? :( gaaaah !

Irriterade som saaaatan, men ja har mig själv och skylla ju så de är smällar man får ta nu tyvärr !


Kisses and goodbye

Av Rebecca Nilsson - 5 juni 2007 06:45

Då ska man bege sig till skolan för allra sista gången nu innan sommarlovet det är så himmla skönt på ett vis men på ett annat vis är det hemskt :/ För de är inte alla i klassen som man träffar på sommarlovet så lär sakna de som fasen, men det är smällar man får ta här i livet. Ska bara till skolan idag för att städa och tömma skåpen men de har jag redan gjort :) Sen få reda på mitt betyg i personaladministrationen ;D Får se hur de gått nu i sluttampen men jag hoppas på det allra bästa i alla fall för min egen skull hihi !


Sen idag vetifan vad som händer, blir vell dra mig till Emma, planera torsdagen :) Sen ska jag även ut och gå en runda ikväll med min älskade mp3 i öronen så går det fortare att gå rundan ;D


Nej nu är de bäst man går och gör sig gjordning för skolan, ska ju dra mig till den halv nio. och vi tjejer tar ju tid på oss på morronarna så de är nog bäst ;D


Sen älskar jag att tiden går så fort för snart fyller man 18 då jädrar ska man ut och svira på krogarna ;D Och det blir bar a bar på min födelsedag har min barndomsvän Therese bestämt för hon ska med mig :) Då ska vi verkligen ha så skoj :) Fast först av allt ska ja ut och resa innan min födelsedag så de längtar ja med till, ligga på stranden och njuta av solen som gassar, kalla drinkar som kan kyla en för studen, massa badande och njutande av solsemestern :)


Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards