Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Rebecca Nilsson - 17 juni 2007 21:47

Ja då är det söndag kväll igen och en ny vecka med jobb återstår :P Men tur det är en kort vecka med endast 4 dagar och på torsdagen slutar man redan klockan 14 så det är lugnt :)


Denna dagen har varit mys, var ute och gick en runda imorse innan fruskosten, det var ganska nice faktiskt. Sen blev det duschen, sen ringde Nathalie och frågade om inte ja kunde komma till henne så jag cyklade till henne, men först solade vi snacka om att man fick cp mkt färg haha. Älskar vara brun verkligen :) Sen efter det stack vi och handla kyckling sallad och äpplen som jag kan ha med mig på jobbet imorgon, och nu har jag nästan precis kommit hem. Var ju tvungen att dra hem tidigt i med man ska till jobbet och ska upp kl 5 :( Men vafan det är smällar man får ta här i livet som sagt ! Man kan inte alltid leva ett liv på röda rosor eller sväva bland de rosa molnen, hur mycket man än vill det.


Nej om man skulle ta och ta bort sminket, borsta tänderna, ta av sig kläderna och starta tv.n och titta på en film och sen sova lite ^^ Man måste ju ha en bra sömn om man ska upp tidigt och jobba hårt som sagt ;D


Ha de underbart, ta hand om dig/er ! Sov gott, dröm sött :)

Puss och kram, skumbanan  -(<


Av Rebecca Nilsson - 17 juni 2007 11:14

Jag verkligen hatar söndagar, för det finns nästan inte ett skit att göra och det verkligen suger. Men nu har jag i alla fall bestämt mig för att dra och sola lite, sen efter det ska jag ut och gå en runda, måste ut och motionera lite med ju :) Sen ska jag handla sallad eller något som man kan ha till middag på jobbet imorgon med ^^


Det är ganska skönt att det inte är en lång vecka man ska jobba nu utan att man slutar på torsdag vid kl 14 ;D Så det gillar jag , verkligen :)


Nej om man skulle gå och klä på sig lite, kan ju inte sitta här i hotpants hela dagen lång. Det kan bli lite för naket om jag säger så ;D


Ha de underbart, ta hand om dig/er

Pusssar <3

Ovido - Quiz & Flashcards