Alla inlägg den 6 juni 2007

Av Rebecca Nilsson - 6 juni 2007 20:10

Nu äre ens 2.a dag på sommarlovet sägr bara att det är sjuukt skönt, men saknar mia sötnosar. Men lär se en och annan den 16.e på Emmys 18års fest ;)


Nu sitter ja och smider planer med Thess för morgon dagen :) Hon kommr till mig vid 1så drar vi in och handlar blommor, sen efter det så blir de hem ill mig och göra oss fina för sen bär de av till Robins student , han går ut klockan 18.02 ;D Så de lär bli fullrulle med olle. upp tidigt på fredagen och åka hem till Sjöbo igen, duscha och göra sig fin igen och dra vidare på studenten i ystad till min älskade Thess som går ut 14.10 ;D


Sen på lördag ska ja in till malmö ige hade ja tänkt mig för rixfm festivalen om ja hade tänkt mig :) Men får se hur ja själv mår då kan va hårt att festa för mycke och för ofta!


Thess gumman, du betyder mkt för mig och det hoppas ja du vekligen förstår :) Längtar till imorgon då ska du och ja vara hela dagen ch natten lååång, hihi. Du är min egna lilla kortis och ja är din egna lilla långis ;D

Vänner nu och föralltid <3


Nej nu kära du ska ja i alla fall ta och ta en dusch och sen tittapå fotbolln och käka annanas och popcorn och mysa :) Kommer kanse ett blogginlägg ill efter matchen "kommentarer av den då kanske". Men får se va som händer och sker :)


Idag är det den dan man ska sjunga ja jag vill leva ja vill döö i skåne :)


Kisses and goodbye :)


Av Rebecca Nilsson - 6 juni 2007 01:57

Vetifan vad de är med mig är värsta nattugglan nu förtiden och värsta morgon människan ;) Förstår inte vad som hänt, haha ajja de är nog inte meningen ja ska förstå de heller ! Kanske kommer på de sen någon gång framöver haha :)


Nej om man skulle ta och sova lite nu klockan börjar bli mycket och ja ska städa garaget imorgon bitti med pappa för sen ska ja ut och pressa i solen igen tänkte ja :) Mååååste bli brun hihi :)


Kisses and goodnight

Av Rebecca Nilsson - 6 juni 2007 00:20

Ja då äre kväll/natt igen, det är helt sjukt va tiden ska gå fort :/ de bara rinner iväg ju. Har varit hos farmor och Bo idag för pappa skulle ha liten fest hemma med sina arbetskamrater och varken ja eller mamma ville va hemma då så vi tog cyklarna och cyklade iväg hihi :)


Jag la ute och solade innan idag från kl 11 till kl 14 och ja skojjar inte solen tog som fan och ja är brun och vacker nu hihi :) Men ska öka på den lite lagom till imorgon måste ju vara lite brun inför studenterna man sa på ;D


Nej nu ska ja tjata lite med alla på msn, sen starta en film och sen sova :)


Kisses and goodbye ;D <3

Ovido - Quiz & Flashcards