Alla inlägg den 7 juni 2007

Av Rebecca Nilsson - 7 juni 2007 15:15

Imorse när jag vaknade var ja fanta mig nyketer men nu börjar det att ordna upp sig ganska bra :)


Ska snart bege oss till malmö på "lilla" Robins student haha xD


Ciderfrukost ute på terassen med thess i solan i 30 min, fick asmkt färg, sen gick vi in och gjorde oss fina och drack oss vackra :) Men nu ska vi gå för taxin "harleyn" kom haha xD


Have a good night, and take care :)

Av Rebecca Nilsson - 7 juni 2007 09:32

Snart kommer min lilla sötnos till mig då blir de först hämta blommorna på zorina, sen efter det handla bullar så vi kan äta en godfrukost hos mig och varför inte ta vars en cider och börja redan då? ;D


Sen kanske de bir lite solning med om vi hinner, vi har mycket att stå i hihi. Måste vara fina nu när vi ska åka på Robins student, min lilla darling ska ju vara extra fin för deär hennes "lille" älskling hihi :) så ja ska fixa henne!


Sen blir de sätta sig på bussen till malmö, till heleneholmskolan och vara där kl 18.02 för det är då han går ut ;D


Kisses and goodbye :)

Ovido - Quiz & Flashcards