Alla inlägg den 24 juni 2007

Av Rebecca Nilsson - 24 juni 2007 09:53

Usch de är redan söndag och det gillar jag inte för då måste man lägga sig tidigt och gå upp tidigt och sen iväg till jobbet :/ Lite segt men de är smällar man får ta ;D Har ju bara 3 veckor kvar att jobba och har redan jobbat 2 veckor så de är nog lugnt, jag ska nog klara de allt ;D


Nej nu väntar jag på att klockan ska ticka på fortare så jag kan åka med min familj och farmor till Löddeköping, Center Syd ;D Ska hämta min älskade mobil, men får inte tbx den gammle så de är lite synd, alla bilder, all musik och alla skojsiga saker jag hade på den haha :) Men jag får ut och ragga upp det på nytt igen så de är lugnt ;) Det ska nog gå bra ska ni se, sen ska jag även shoppa lite, måste fylla på min gaderob med lite nyheter inför sommaren nu när man snart slutar jobba och ska vara på beachen och massa sånt skoj :) Söta linnen, shorts, klänningar, ny solglasögon ;D m.m Behöver även inskaffa mig en ny solstol som ja kan ha på bechen ;) Sen även en bikini till hade jag tänkt mig, kan ju inte ha samma hela sommaren, det måste ju vara lite varation på sakerna ;)


Inatt har man inte sovit mycket haha , kom hem ganska sent och efter det satte jag mig vid datan en stund och tiden den bara rullade iväg som fan. Så när jag tittade på klockan igen så var klockan 2, sen efter det tänkte man ju att man fick gå och göra sig klar för sängen, men efter jag hade gjort det så var jag inte trött, så jag fick starta en film så jag somnade inte från klockan 4 halv 5 ;) Sen gick jag upp vid halv nio, ganska mycket för tidigt för jag trodde jag skulle vara äckligt seg nu på morgonen, behövde ju duscha, fixa håret, sminka mig, äta frulle och borsta gaddarna och även klä på mig och de han jag göra på lite mer än 1 timme de tyckte jag var starkt jobbat hahaha :D


Nej nu ska jag bege mig till Center syd ;D

Kisses and goodbye -(c





Ovido - Quiz & Flashcards